به گزارش زیرنویس از همدان، علیرضا قاسمی فرزاد  در نشست تبیینی، توجیهی و هماهنگی فرمانداران و بخشداران استان همدان افزود: دولت مردمی و انقلابی ایران قوی در آغاز کار درگیر مشکلات بسیاری مانند؛ سلامت مردم و تورم بود اما در سایه‌ مدیریت انقلابی رئیس جمهور بر این مشکلات فائق آمدیم. استاندار همدان رضایت‌مندی مردم را نتیجه‌ […]

به گزارش زیرنویس از همدان، علیرضا قاسمی فرزاد  در نشست تبیینی، توجیهی و هماهنگی فرمانداران و بخشداران استان همدان افزود: دولت مردمی و انقلابی ایران قوی در آغاز کار درگیر مشکلات بسیاری مانند؛ سلامت مردم و تورم بود اما در سایه‌ مدیریت انقلابی رئیس جمهور بر این مشکلات فائق آمدیم.

استاندار همدان رضایت‌مندی مردم را نتیجه‌ خدمت‌رسانی به آنها دانست و یادآور شد: خدمت‌رسانی به مردم ایران اسلامی مورد تأکید است و باید رضایتمندی مردم را با خدمت‌رسانی تقویت کنیم.

قاسمی فرزاد تصریح کرد: چهار رکن راهبردی انتخابات مطابق تأکیدات مقام‌ معظم‌ رهبری (مدظله‌العالی) باید مورد توجه همگان قرار گیرد.

وی ادامه داد: مدیران و فرمانداران انقلابی استان در وقایع اخیر نشان دادند پای کار نظام مقدس جمهوری‌اسلامی و مردم ایران اسلامی هستند.

قاسمی فرزاد تاکید کرد: علی‌رغم مشکلات بسیار در حوزه‌ مسکن، تأمین زمین در سطح استان انجام شده و اکنون در مناطق مختلف، شاهد واگذاری زمین به متقاضیان هستیم.

وی بیان کرد: فرمانداران نشست‌هایی با مردم استان در قالب کمیته مشارکت‌های مردمی برگزار کرده‌اند تا مشکلات و نیازهای مردمی شناسایی و رفع شود.

 

منبع خبر: رکنـا