صبح روز چهارشنبه خبر جدایی قطعی و توافقی سرمربی هوادار روی خروجی رسانه رسمی باشگاه هوادار قرار گرفت و از آن لحظه ثانیه به ثانیه شدت گمانه‌زنی‌ها و رایزنی‌ها بابت انتخاب سکان‌دار بعدی نیمکت هوادار در حال افزایش است. ظاهرا هواداری‌ها که به هیچ عنوان ذهنیتی بابت تغییر روی نیمکتشان حداقل پیش از پایان دور […]

محمود فکری .تیم فوتبال هوادار.معرفی سرمربی جدیدتیم هوادار - چهار گزینه قطعی جانشینی محمود فکری مشخص شدند

صبح روز چهارشنبه خبر جدایی قطعی و توافقی سرمربی هوادار روی خروجی رسانه رسمی باشگاه هوادار قرار گرفت و از آن لحظه ثانیه به ثانیه شدت گمانه‌زنی‌ها و رایزنی‌ها بابت انتخاب سکان‌دار بعدی نیمکت هوادار در حال افزایش است.

ظاهرا هواداری‌ها که به هیچ عنوان ذهنیتی بابت تغییر روی نیمکتشان حداقل پیش از پایان دور رفت رقابت‌ها نداشتند، به دور از حاشیه در مسیر معرفی سرمربی جدیدشان و بررسی گزینه‌های موجود قرار دارند. مدیران باشگاه هوادار روی چهار گزینه به جمع‌بندی رسیده‌اند و قطعا به زودی یکی از آنها به عنوان سرمربی جدید هوادار به طور رسمی معارفه خواهد شد.

مازیار زارع، رسول خطیبی، مسعود شجاعی و سیدمهدی رحمتی ظاهرا چهار گزینه مد نظر بنفش‌های تهرانی می‌باشند که یا تا الان مذاکرات با آنها آغاز شده و یا به زودی آغاز خواهد شد و باید منتظر ماند و دید که کدام یک از چهار سرمربی مورد نظر با هواداری‌ها به توافق می‌رسند.

بیشتر بخوانید: رحمتی و فکری؛ تلفات هفته ۱۳/ هر چهار مربی که از قطار لیگ پیاده شدند استقلالی بودند/ پنجمین مربی هم برکنار می‌شود؟

منبع: خبـر ورزشی