به گزارش زیرنویس به نقل از الجزیره، عملیات مبارزان مقاومت فلسطین علیه نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی که به صورت زمینی به غزه حمله کرده‌اند ادامه دارد و تلفات نظامیان صهیونیست همچنان رو به افزایش است. گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) اعلام کرد که ۱۲ نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را که در […]

به گزارش زیرنویس به نقل از الجزیره، عملیات مبارزان مقاومت فلسطین علیه نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی که به صورت زمینی به غزه حمله کرده‌اند ادامه دارد و تلفات نظامیان صهیونیست همچنان رو به افزایش است.

گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) اعلام کرد که ۱۲ نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را که در داخل یک ساختمان در شهرک «الدرج» در شمال شرق شهر غزه سنگر گرفته بودند با ۲ راکت و چندین بمب دستی هدف قرار داده و این نظامیان را به هلاکت رسانده یا زخمی کرده است.

علاوه بر این گردان‌های قسام اعلام کرد که دهانه ۲ تونل را در شرق و شمال شرق خان‌یونس به محض نزدیک‌شدن نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به آن منفجر کرده و این نظامیان را به هلاکت رسانده یا زخمی کرده است.

همچنین نظامیان و استحکامات ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه المغراقه در مرکز نوار غزه از سوی گردان‌های قسام با خمپاره هدف گرفته شدند.

در شرق خان‌یونس یک تانک مرکاوا با راکت «یاسین ۱۰۵»، در شمال خان‌یونس ۲ تانک و یک نفربر با بمب شواظ و راکت یاسین ۱۰۵، ۳ تانک مرکاوا در شرق اردوگاه جبالیا با راکت یاسین ۱۰۵ و ۸ جنگ‌افزار ارتش رژیم صهیونیستی نیز در منطقه‌های الصبره و تل الهوا در شهر غزه از سوی مبارزان قسام هدف گرفته شد.

علاوه بر این مبارزان گردان‌های قسام در منطقه‌های الصبره و تل الهوا در شهر غزه به وسیله تیربار و بمب‌های دستی با یگان‌های نجات ارتش رژیم صهیونیستی درگیر شدند و آنان را به هلاکت رسانده یا زخمی کردند.

از سوی دیگر گردان‌های قدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین) نیز اعلام کرد که مبارزان این گردان‌ها موفق شده‌اند با انفجار یک بمب در میان پیاده نظام و یک بولدوزر نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در شرق شهرک شجاعیه غزه، آن‌ها را هدف قرار بدهند و این نظامیان را به هلاکت رسانده یا زخمی کنند.

کمی پیش‌تر نیز گردان‌های قدس اعلام کرد که مرکز نظامی العین الثالثه رژیم صهیونیستی را هدف قرار داده است. علاوه بر این گردان‌های قدس تاکید کرد که ۲ خودرو نظامی ارتش اشغالگر را با موشک «تاندوم» در منطقه المغرافه در مرکز غزه هدف گرفته است.

منبع: مـهر