قیمت انواع گوشی موبایل امروز ۲۹ آذر ۱۴۰۲
قیمت انواع گوشی موبایل امروز ۲۹ آذر ۱۴۰۲

امروز چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۲، قیمت گوشی موبایل در بازار تهران همچنان روند ثابتی را طی می‌کند. تداوم ثبات قیمت گوشی موبایل در برند پرطرفدار اپل، قیمت آیفون ۱۳ پرومکس با اندکی افزایش به سطح ۵۷ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان رسید. مدل آیفون ۱۴ پرومکس در همان سطح ۶۰ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان […]

- قیمت انواع گوشی موبایل امروز ۲۹ آذر ۱۴۰۲

امروز چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۲، قیمت گوشی موبایل در بازار تهران همچنان روند ثابتی را طی می‌کند.

تداوم ثبات قیمت گوشی موبایل

در برند پرطرفدار اپل، قیمت آیفون ۱۳ پرومکس با اندکی افزایش به سطح ۵۷ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان رسید. مدل آیفون ۱۴ پرومکس در همان سطح ۶۰ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان باقی ماند و قیمت گوشی آیفون ۱۳ معمولی نیز با کاهش افزایش به سطح ۳۶ میلیون و ۶۹۹ هزار تومان رسید.

در گروه سامسونگ، گوشی S22ultra، در همان سطح ۴۴ میلیون و ۶۹۹ هزار تومان و گوشی S23ultra نیز در همان سطح ۴۷ میلیون ۹۵۰ هزار تومان باقی ماندند. در گروه اقتصادی، قیمت مدل A54 با کمی افزایش به سطح ۱۳ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان رسید اما مدل A34 بدون تغییر قیمت در همان سطح ۹ میلیون و ۵۹۹ هزار تومان باقی ماند.

در گروه شیائومی، مدل xiaomi Mi11 ultra در همان سطح ۳۸ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان ثابت بود؛ اما مدل redmi note12 pro، با کمی افزایش به سطح ۱۱ میلیون و ۹۹۰ هزار تومان رسید.

منبع: اطلاعات انلاین