خمز از شرایط زمین یادگار امام ناراحت است/ هنوز خواسته‌های هواداران را اجابت نکردیم
خمز از شرایط زمین یادگار امام ناراحت است/ هنوز خواسته‌های هواداران را اجابت نکردیم

رضا کرمانشاهی معاون ورزشی باشگاه تراکتور درباره اینکه خمز از تیم آلمریا اسپانیا پیشنهاد دریافت کرده است، اظهار کرد: من هم این خبر را از رسانه‌ها شنیدم و اطلاعی از این موضوع ندارم. او درباره  اظهارات خمز مبنی بر اینکه خسته شده و می‌خواهد به اسپانیا برگردد، گفت: نه، خمز از شرایط زمین ورزشگاه یادگار […]

- خمز از شرایط زمین یادگار امام ناراحت است/ هنوز خواسته‌های هواداران را اجابت نکردیم

رضا کرمانشاهی معاون ورزشی باشگاه تراکتور درباره اینکه خمز از تیم آلمریا اسپانیا پیشنهاد دریافت کرده است، اظهار کرد: من هم این خبر را از رسانه‌ها شنیدم و اطلاعی از این موضوع ندارم.

او درباره  اظهارات خمز مبنی بر اینکه خسته شده و می‌خواهد به اسپانیا برگردد، گفت: نه، خمز از شرایط زمین ورزشگاه یادگار یک مقدار ناراحت است. همچنین می‌گوید که عدالت در داوری‌ها نه برای تیم تراکتور بلکه برای همه رعایت شود.

معاون ورزشی باشگاه تراکتور درباره اینکه این تیم تبریزی می‌تواند همچنان به روند رو به رشد خود ادامه بدهد، اظهار کرد: به نظرم هنوز نتوانستیم خواسته‌های هواداران را اجابت کنیم و هنوز با تیمی که هوادار می‌خواهد فاصله داریم، اما عملکرد تیم خوب شده است.

کرمانشاهی درباره اینکه تیم تراکتور ۳ محروم در بازی با ملوان دارد، گفت: ملوان تیم پرقدرت، ریشه‌ای و قدیمی است و هواداران خوبی در اختیار دارد؛ ان‌شاءالله بتوانیم در آنجا نتیجه بگیریم و با دست پر به تبریز بازگردیم و دل هواداران را شاد کنیم.

او درباره اعتراض خمز در مورد استفاده از VAR در بازی دربی پایتخت اظهار کرد: همه ما دوست داریم از این سیستم در بازی‌ها استفاده شود و فقط آقایان برای یک بازی خاص مجوز این سیستم را به صورت تلفنی گرفتند؛ نه فقط ما بلکه تیم‌های دیگر هم ناراحت شدند. همه دوست دارند عدالت برایشان رعایت شود و از این سیستم برای بازی‌ها و ورزشگاه‌هایشان به نحو احسن سود ببرند و استفاده کنند، اما این اتفاق رخ نداده است.

معاون ورزشی  باشگاه تراکتور درباره اینکه اعتراضات با وجود VAR در بازی دربی زیاد بود، گفت: اعتراض و شکایت در فوتبال ما مرسوم است و مردم وقتی بخش ورزشی فضای مجازی را نگاه می‌کنند، می‌بینند چند نفر از هم شکایت کردند. باید طوری عمل کنیم که مردم وقتی خبر‌های ورزشی را می‌بینند انرژی بگیرند نه اینکه مشکلی بر مشکلات‌شان اضافه شود.  

باشگاه خبرنگاران