پرسپولیسی عطش موفقیت ندارد/تیم‌ها نزدیک نیم فصل ترسو بازی می‌کنند
پرسپولیسی عطش موفقیت ندارد/تیم‌ها نزدیک نیم فصل ترسو بازی می‌کنند

احمد جمشیدیان کارشناس فوتبال درباره اینکه مسابقات  هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال را چطور ارزیابی می‌کند، گفت: این مسابقات غیر از بازی پرسپولیس برابر استقلال خوزستان نتایجش قابل پیش بینی بود و یک مقدار به نیم فصل نزدیک می‌شویم و بعضی از نیمکت‌ها مثل مس رفسنجان، گل گهر و نساجی شدیدا احساس خطر می‌کنند به […]

- پرسپولیسی عطش موفقیت ندارد/تیم‌ها نزدیک نیم فصل ترسو بازی می‌کنند

احمد جمشیدیان کارشناس فوتبال درباره اینکه مسابقات  هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال را چطور ارزیابی می‌کند، گفت: این مسابقات غیر از بازی پرسپولیس برابر استقلال خوزستان نتایجش قابل پیش بینی بود و یک مقدار به نیم فصل نزدیک می‌شویم و بعضی از نیمکت‌ها مثل مس رفسنجان، گل گهر و نساجی شدیدا احساس خطر می‌کنند به همین دلیل تیم های‌شان ترسو بازی می‌کنند و باعث شده نتایج کم گل باشد و جسارت هفته‌های ابتدایی را نداشته باشند. به طور طبیعی تغییرات زیادی تا نیم فصل خواهیم داشت و حداقل ۴، ۵ تیم تغییرات کادر فنی خواهند داشت به دلیل اینکه شرایط خوبی برای‌شان نبوده است.

کارشناس فوتبال درباره برد پرگل تیم سپاهان برابر تیم هوادار در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: سپاهان شروع خوبی داشت و هوادار در دقایق ابتدایی  نتوانست بازی را کنترل کند و این تیم اصفهانی به گل رسید. زمانی که گل اول را برابر سپاهان دریافت می‌کنید کار سخت می‌شود و بقیه گل‌ها را این تیم اصفهانی روی ضدحملات به دست آورد.

او افزود: هر چه از بازی گذشت هوادار بازتر بازی کرد و فضا‌های زیادی را در خط دفاع به مهاجمان سپاهان داد و آن‌ها نیز به خوبی از این فضا‌ها استفاده کردند و در مجموع یک برد از قبل قابل پیش بینی برای سپاهان بود نه با ۵ گل و کار برای هوادار سخت شد و سپاهان هم شرایطش در این روز‌ها خوب است.

جمشیدیان درباره برد تیم استقلال برابر تیم نساجی گفت: نیمه اول بازی پایاپای بود و ۲ تیم موقعیت‌های زیادی نداشتند و  تیم استقلال روی یک ارسال به گل رسید و در نیمه دوم  با تغییراتی که جواد نکونام داد شرایط برای تیم استقلال بهتر شد. واقعیت این است که نساجی در این بازی نتوانست اقدام به جبران کند و کاملا دست و پا بسته بود و استقلال بازی خوبی به نمایش گذاشت و بازیکنان تعویضی مثل رمضانی تاثیر زیادی گذاشتند و عملکرد خوبی داشتند و بردشان قاطعانه بود. گل دقایق پایانی شهرآورد روحیه خوبی به استقلال داده بود و حمایت هوادارانشان را داشتند و یک برد دلچسبی را به دست آوردند.

کارشناس فوتبال درباره تساوی پرسپولیس برابر تیم ته جدولی استقلال خوزستان گفت: این تیم همان مشکلات هفته‌های اخیر را دارد و بازیکنانش بازی نمی‌کنند و پرسپولیس، پرسپولیس سابق نیست؛ انگار که برای این تیم همه چیز تمام شده و آن‌ها نمی‌جنگند و عطش و حرص موفقیت را ندارند و آن‌ها نه برای خودشان نه برای مربی و نه برای هواداران بازی می‌کنند و بی روح و کسل کننده مانند همه ۷، ۸ بازی آخر خود بازی می‌کنند. نمی‌توانیم بگوییم که پرسپولیس کیفیت ندارد وسر مربی‌اش باید عوض شود و بازیکنانش خوب نیستند؛اتفاقا همه آن‌ها خوب هستند. آن‌ها فقط بازی نمی‌کنند و نمی‌جنگند و روحیه خوبی ندارند و هر چه به نیم فصل نزدیک می‌شویم برای پرسپولیس بهتر است.

او درباره اینکه تیم پرسپولیس آیا با این وضعیت می‌تواند به روز‌های خوب خود برگردد، گفت:  به طور حتم تیم پرسپولیس پتانسیل برگشت به لیگ را دارد و سال‌های قبل هم نشان داده است. این تیم هم کادر فنی‌اش با تجربه و باکیفیت است و هم بازیکنان فوق العاده خوبی دارد و آن‌ها اگر این بحران را از لحاظ روحی و روانی پشت سر بگذارند مجددا به جمع مدعیان برمی‌گردند.

جمشیدیان درباره عملکرد تیم استقلال خوزستان برابر پرسپولیس گفت: من خیلی از بازی‌های استقلال خوزستان را در این فصل دیدم و بسیار تیم قابل احترامی است. اگر بخواهم تیمی بگویم که خیلی کمتر از کیفیتش نتیجه گرفته، تیم استقلال خوزستان است. این تیم اهوازی  باکیفیت و جسور است و آن‌ها واقعا یکی از بدشانس‌های لیگ بودند و خیلی گل نزن هستند؛ به غیر از جواد آقایی پور بقیه بازیکنان در گلزنی واقعا فاجعه بودند. اگر استقلال خوزستان یک مقدار بهتر عمل می‌کرد می‌توانست اکنون بین رتبه‌های دهم تا دوازدهم قرار بگیرد.

او درباره اینکه رقابت بین تیم‌های سپاهان و استقلال در صدر جدول را چطور می‌بیند، گفت: تیم سپاهان با اختلاف شرایط بهتری نسبت به سایر تیم‌ها دارد و خوب تیم خود را شکل دادند و یارگیری کردند و منابع خوبی داشتند و با حفظ تیم خود، بازیکنانی را هم به تیم اضافه کردند. همه اتفاقات خوب برای این تیم رخ داده و آن‌ها می‌توانند مدعی اصلی قهرمانی باشند. جواد نکونام با همه مشکلاتی که داشته انسجام خوبی در تیمش شکل داده  است، اما بازی‌هایی که پیش رو استقلال است، شانس سپاهان را از آبی پوشان بیشتر کرده است. نیم فصل دوم با میزبانی استقلال برابر تیم سپاهان شروع می‌شود و شاید این تیم بتواند ورق را به نفع خود برگرداند. اما احساس می‌کنم در این شرایطی که سپاهان هست هیچکس جلودارش نیست.

باشگاه خبرنگاران