شاگردان پپ گواردیولا روز جمعه می‌توانند در ادامه سال درخشان ۲۰۲۳ با پیروزی مقابل فلومیننزه و قهرمانی در جام جهانی باشگاه‌ها، تاریخ‌سازی کند. سیتی به اولین تیم انگلیسی تبدیل خواهد شد که تا به حال پنج جام بزرگ را در یک سال تقویمی کسب کرده است. اما واکر، کاپیتان سیتی در غیاب کوین دی بروین، […]

- هنوز در حد سرخپوشان نیستیم!

شاگردان پپ گواردیولا روز جمعه می‌توانند در ادامه سال درخشان ۲۰۲۳ با پیروزی مقابل فلومیننزه و قهرمانی در جام جهانی باشگاه‌ها، تاریخ‌سازی کند. سیتی به اولین تیم انگلیسی تبدیل خواهد شد که تا به حال پنج جام بزرگ را در یک سال تقویمی کسب کرده است.

اما واکر، کاپیتان سیتی در غیاب کوین دی بروین، معتقد نیست که بردن این جام آنها را بزرگ‌تر از تیمی که تحت هدایت الکس فرگوسن به سه‌گانه رسید، خواهد کرد. این مدافع ۳۳ ساله گفت: “فکر نمی‌کنم تا چند سال به ما متفاوت نگاه شود. برای دستیابی به آنچه لیورپول و منچستریونایتد انجام دادند باید سال‌های سال در بالاترین سطح بمانیم. بنابراین اینکه جمعه به عنوان بهترین باشگاه جهان در نظر گرفته شویم، بدیهی است که یک دستاورد بزرگ است، اما بچه‌ها می‌دانند که ما به‌تازگی پایه‌های تاریخ این باشگاه را گذاشته‌ایم. 

امیدواریم که نسل جدیدی را آغاز کنیم. باید مانند منچستریونایتد با رایان گیگز که به تنهایی ۱۳ عنوان قهرمانی لیگ را کسب کرده است، این کار را با تیم انجام دهم. ما به کاری که انجام داده‌ایم افتخار می‌کنیم در شش سال پنج قهرمانی را کسب کرده‌ایم، اما به نظر من برای اینکه به عنوان یکی از برترین باشگاه‌های تاریخ جهان شناخته شویم، باید برای مدتی طولانی‌تر این سطح را حفظ کنیم.”

منبع: خبـر ورزشی