خبرگزاری دولتی الجزایر اعلام کرد که ذکریا بوزیانی، دروازه‌بان و خالد مُفتاح، دستیار سرمربی تیم فوتبال البیض در سانحه تصادف اتوبوس جان خود را از دست دادند. بوزانی دروازه‌بان دوم تیم البیض بود و در فصل جاری ۲ بازی برای این تیم انجام داد. براساس اعلام رسانه‌های محلی، اتوبوس حامل اعضای این تیم در مسیر […]

خبرگزاری دولتی الجزایر اعلام کرد که ذکریا بوزیانی، دروازه‌بان و خالد مُفتاح، دستیار سرمربی تیم فوتبال البیض در سانحه تصادف اتوبوس جان خود را از دست دادند. بوزانی دروازه‌بان دوم تیم البیض بود و در فصل جاری ۲ بازی برای این تیم انجام داد.

براساس اعلام رسانه‌های محلی، اتوبوس حامل اعضای این تیم در مسیر سفر به شهر «تیزی وزو» برای برگزاری یکی بازی خارج از خانه، در شهری موسوم به «سوقر» واقع در شمالی غربی الجزایر واژگون شده است.

فدراسیون فوتبال الجزایر در بیانیه‌ای با اشاره به اینکه شرایط سایر اعضای این تیم باثبات اعلام شده است، نوشت: در پی وقوع این حادثه دردناک، فدراسیون فوتبال الجزایر تصمیم گرفت تا تمام فعالیت‌های و مسابقات فوتبالی که برای آخر هفته جاری برنامه‌ریزی شده بود را در سراسر کشور به تعویق بیندازد. همچنین مراسم قرعه‌کشی جام حذفی نیز به زمان دیگری موکول می‌شود.

مرگ دردناک دروازه‌بان و مربی تیم الجزایری در تصادف اتوبوس

منبع: خبـر ورزشی