پرسپولیس لیگ را خوب شروع کرد و با کسب نتایج خوب هوادارانش را امیدوار کرد که امسال هم دوباره مدعی جدی قهرمانی در لیگ به حساب می‌آید و هم در آسیا حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت.   پرسپولیس در فصل گذشته، عملکردی پرنوسان داشت اما هفته‌های پایانی، شرایط به سود سرخ‌پوشان تغییر کرد و […]

- پرسپولیس همه را شگفت‌زده کرد/ کابوس پاییز برای پسران گل‌محمدی!

پرسپولیس لیگ را خوب شروع کرد و با کسب نتایج خوب هوادارانش را امیدوار کرد که امسال هم دوباره مدعی جدی قهرمانی در لیگ به حساب می‌آید و هم در آسیا حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت.  

پرسپولیس در فصل گذشته، عملکردی پرنوسان داشت اما هفته‌های پایانی، شرایط به سود سرخ‌پوشان تغییر کرد و آن‌ها با ثبت عملکردی خیره‌کننده توانستند هم در لیگ برتر به عنوان قهرمانی برسند و هم در جام حذفی، مقام قهرمانی را به‌دست آوردند تا با توجه به قوانین، عنوان قهرمانی سوپرجام هم به سرخ‌پوشان پایتخت برسد و فصل را با فتح ۳ جام به پایان برسانند. بعد از ۳ گانه قهرمانی، هواداران پرسپولیس امید داشتند که روند درخشان تیم‌شان حفظ شود اما شرایط در فصل جدید برای سرخ‌پوشان متفاوت پیش رفته است.

شاگردان یحیی گل‌محمدی در حالی با کسب ۲۲ امتیاز از ۱۲ مسابقه در رتبه پنجم جدول حضور دارند که در فصل پاییز، عملکرد پرسپولیسی‌ها در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر فوتبال ایران برای هواداران‌شان رضایت‌بخش نبود؛ به‌ویژه در طول ۲ ماه اخیر که آن‌طور که انتظار می‌رفت، سرخ‌پوشان موفق به کسب امتیاز نشدند و همین مسئله باعث شد تا آن‌ها در لیگ برتر از ۲ رقیب اصلی‌شان در مسیر قهرمانی (استقلال و سپاهان) عقب بمانند و در لیگ قهرمانان آسیا هم نتوانستند به مرحله حذفی راه یابند.

در مهر ماه شرایط پرسپولیس بسیار خوب بود و نتایج این تیم همه را امیدوار کرد. با این حال هرچه گذشت، شرایط بدتر شد و پرسپولیس توان بردن رقبا را نداشت. آبان و آذر نتایج پرسپولیس به بدترین شکل خودش رسید و این تیم نه تنها در آسیا از مرحله گروهی حذف شد، بلکه در لیگ حتی توان بردن تیم انتهای جدولی را هم نداشت.

هواداران پرسپولیس به شدت نگران این تیم هستند ولی از طرفی هم امیدوارند بعد از انجام ۳ مسابقه باقی مانده از نیم فصل اول، شرایط برای تیم محبوبشان تغییر کند و با تقویت تیم در نیم فصل، اوضاع برای پرسپولیس بهتر شود و این تیم به کورس قهرمانی در لیگ برگردد.

منبع: خبـر ورزشی