به نظر می‌رسد اختلافات میان مدیران ارشد باشگاه استقلال به سطح بسیار بالایی رسیده و حالا آنها در میان خودشان اختلافاتی را دارند که کم کم رسانه‌ای می‌شود و علاوه بر آن، پای مراجع قانونی هم به میان می‌آید. علیرضا خانی یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال از علی خطیر و فرشید سمیعی به […]

- یک عضو هیئت مدیره استقلال نمی‌خواست قرارداد بلانکو را امضا کند!/ اگر عجله نمی‌کردیم مهاجم استقلال الان در تیم دیگری بود

به نظر می‌رسد اختلافات میان مدیران ارشد باشگاه استقلال به سطح بسیار بالایی رسیده و حالا آنها در میان خودشان اختلافاتی را دارند که کم کم رسانه‌ای می‌شود و علاوه بر آن، پای مراجع قانونی هم به میان می‌آید. علیرضا خانی یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال از علی خطیر و فرشید سمیعی به دلیل آنچه که جعل امضای خود خوانده شکایت کرده است و داستان می‌تواند سر و صدای بسیار زیادی راه بیندازد. این ادعایی است که خانی مطرح کرده اما از داخل باشگاه استقلال بحث‌های دیگری را هم می‌شنویم.

تعلل در قرارداد بلانکو

استقلالی‌ها معتقدند جعل امضایی صورت نگرفته و یک بحث مدیریتی بوده است که باید شفاف سازی شود. آنطور که ظهر روز جمعه شنیدیم برخی از اطرافیان باشگاه استقلال مدعی‌اند هنگامی که همه چیز برای جذب گوستاوو بلانکو فراهم شده بود، علیرضا خانی بنابر دلایل خاص خودش ترجیح می‌داد این قرارداد را امضا نکند و طبق قوانین مالی باشگاه استقلال، اسناد تعهدآور فقط در صورتی جنبه اجرایی و قانونی به خود می‌گیرند که علاوه بر مدیرعامل، یکی از اعضای هیئت مدیره هم آن را امضا کند. در آن مقطع بلانکو کلافه شده بود و جواد نکونام  تاکید داشت که باید هرچه سریع‌تر زمینه برای تقویت استقلال فراهم شود. در چنین شرایطی مدیران استقلال سراغ یک راهکار قانونی دیگر رفتند و اینطور که افراد نزدیک به باشگاه می‌گویند، به این نتیجه رسیدند که طبق قانون می‌توان اسناد تعهدآور را با امضای مدیرعامل و هر کدام از اعضای هیئت مدیره اجرایی کرد و لزومی ندارد فقط یک فرد مشخص از داخل هیئت مدیره آن را امضا کند روی همین اصل فرشید سمیعی در کنار علیرضا خانی سند مربوط به قرارداد بلانکورا امضا کرد. البته این خبری است که از اطراف تیم به گوش می‌رسد و باید ببینیم خود خانی نسبت به آن چه واکنشی نشان می‌دهد. برخی استقلالی‌ها مدعی‌اند اگر بلانکو در آن مقطع  نمی‌شد الان حتماً در تیم دیگری توپ می‌زد و برای استقلال تحت هیچ شرایطی تا نیم فصل صبر نمی‌کرد.در این اما همان طور که گفتیم، باید حرفهای علیرضا خانی را هم شنید.

تفویض اختیار

در همین رابطه شایعه دیگری را هم شنیدیم که باید ببینیم واکنش مدیران باشگاه استقلال به آن چگونه است. از قرار معلوم پس از اختلافاتی که در داخل کادر مدیریتی باشگاه به وجود آمد، تابستان امسال  همه اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال (غیر از علیرضا خانی) حق امضای عضو هیئت مدیره برای اجرایی شدن اسناد تعهد آور را به فرشید سمیعی تفویض کرده‌اند. حتی شنیدیم این تفویض اختیار از ۲۴ تیر ماه صورت گرفته است. نکته اینجاست که فرشید سمیعی دقیقاً در همین روز یعنی بیست و چهارم تیر ماه امسال به عنوان یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال نیز برگزیده شد.

منبع: خبـر ورزشی