به گزارش زیرنویس، فرمانده یگان انتظامی مترو پایتخت روز جمعه در این خصوص بازداشت کلاهبردار در پایانه مسافربری غرب تهران گفت: در پی افزایش کلاهبرداری در میدان آزادی تهران، رسیدگی به موضوع را تیمی از ماموران انتظامی مترو آزادی بر عهده گرفته و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند. سرهنگ عباس کرمی راد اظهار کرد: ماموران […]

به گزارش زیرنویس، فرمانده یگان انتظامی مترو پایتخت روز جمعه در این خصوص بازداشت کلاهبردار در پایانه مسافربری غرب تهران گفت: در پی افزایش کلاهبرداری در میدان آزادی تهران، رسیدگی به موضوع را تیمی از ماموران انتظامی مترو آزادی بر عهده گرفته و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

سرهنگ عباس کرمی راد اظهار کرد: ماموران در تحقیقات و پی جویی های انتظامی بدست آوردند متهم به بهانه گرفتن بلیط مترو کارت‌های عابر بانک شهروندان را گرفته و پس از جابجایی کارت شهروندان با کارت‌های جعلی اقدام به کلاهبرداری می‌کند.

وی افزود: در یک عملیات منسجم و ترفندهای پلیسی، متهم را در حال کلاهبرداری از یکی از شهروندان غافلگیر و دستگیر کردند.

فرمانده یگان انتظامی مترو تهران بزرگ تاکید کرد: متهم در تحقیقات ابتدایی به بزه انتسابی و کلاهبرداری از شهروندان اعتراف کرد و در بازرسی بدنی متهم، هفت عدد کارت بانکی مسروقه کشف شد.

سرهنگ کرمی راد با اشاره به اینکه متهم به اخاذی و کلاهبرداری از شهروندان اعتراف کرده است، یادآور شد: تحقیقات بیشتر برای کشف جرائم احتمالی متهم ادامه دارد.

 

منبع خبر: رکنـا