به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، به نقل از رسانه رسمی باشگاه نساجی مازندران، حمیدرضا بایندریان، سرپرست باشگاه در آستانه بازی مقابل هوادار تهران خطاب به هواداران پرشور و فهیم نساجی نوشت: «آنچه که به نام نساجی عزت بخشیده و به اصالت ۶۴ ساله آن مانایی عطا نموده و همچنان این خون در رگ‌های […]

فوتبال .باشگاه نساجی قایمشهر - می‌جنگیم تا روحی دوباره به نساجی بدمیم/ این ۳ امتیاز را از هواداران‌مان می‌خواهیم

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، به نقل از رسانه رسمی باشگاه نساجی مازندران، حمیدرضا بایندریان، سرپرست باشگاه در آستانه بازی مقابل هوادار تهران خطاب به هواداران پرشور و فهیم نساجی نوشت:

«آنچه که به نام نساجی عزت بخشیده و به اصالت ۶۴ ساله آن مانایی عطا نموده و همچنان این خون در رگ‌های آن حیات دارد، سرمایه بزرگی است به‌نام «هوادار»؛ هرچند کم‌لطفی‌ست که عاشقان و دلباختگان نساجی را هوادار خطاب کنیم، کمتر تیم‌هایی تاکنون پدید یافته‌اند که اینچنین دلشوریدگانی در مکتب هواداری خود داشته باشند.

ما همواره نسبت به این دارایی عظیم می‌بالیم و اگر ظرفیت و انگیزه‌ای برای خدمت در توان داشته باشیم، به پشتوانه و دلگرمی همین عزیزان است.

محور مالکیتی باشگاه نساجی مازندران از ماه‌ها پیش از آغاز فصل جاری، با بیشترین پتانسیل برای موفقیت و اعتلای این تیم به میدان آمد، اما فوتبال همانند زندگی یک مسیری ادامه‌دار و همچون ضربان قلب یک انسان، همواره برای جریان حیات، دارای افت‌وخیز‌هایی است، لکن حسن‌نیت و تلاش‌های شبانه‌روزی مجموعه پشتیبان باشگاه نساجی را ارج می‌نهیم.

حال با توجه به شرایط پیش‌آمده برای تیم محبوب‌مان که الحق والانصاف زیبنده این باشگاه با این ظرفیت امکاناتی و هواداری نیست، از هواداران عزیز و شریف‌مان خواستاریم روز یک‌شنبه باری دیگر نفسی تازه به امید شهرشان بدهند و جای خالی روی سکو‌های ورزشگاه شهید وطنی باقی نگذارند؛ لذا طبق هماهنگی‌های بعمل‌آمده بلیت این بازی نیز رایگان است و هواداران با ثبت اطلاعات خود در سامانه فوتبال‌تیکت می‌توانند نسبت به تهیه بلیت اقدام نمایند.

لازم است این نکته را هم هواداران گرامی درنظر داشته باشند که بانک اطلاعاتی تمامی هوادارانی که در این سامانه ثبت‌نام نمود‌ه‌اند در اختیار باشگاه قرار گرفته و درحال برنامه‌ریزی جامعی به‌منظور راه‌اندازی باشگاه هواداری با تسهیلات و تشویقات ویژه هستیم.

جا دارد مجدداً این تمنا را از هواداران دلسوز و شریف‌مان داشته باشیم که یک‌شنبه شاید یکی از حساس‌ترین روز‌های ما در فصل کنونی‌ست، ما تمام سعی و کوشش‌مان را انجام می‌دهیم تا موجبات شادی‌تان را فراهم آوریم، اما تا ورود سرمربی جدید به ایران، ما این ۳ امتیاز سرنوشت‌ساز را از هواداران‌مان می‌خواهیم. روز یک‌شنبه همه‌باهم از تیم و سکو‌ها با همان شعار معروف‌مان «می‌جنگیم» تا روحی دوباره به معشوق‌مان بدمیم.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا