خط و نشان کانون کارگران بازنشسته برای مجلس: به شما رای نمی‌دهیم
خط و نشان کانون کارگران بازنشسته برای مجلس: به شما رای نمی‌دهیم

عصر خبر نوشت: علی دهقان کیا رئیس کانون کارگران بازنشسته تامین اجتماعی تهران منوط کردن متناسب سازی حقوق بازنشستگان دولتی به افزایش یک درصدی مالیات بر ارزش افزوده را خرج کردن از جیب مردم برای تکالیف دولت دانست و افزود: این که وزیر اقتصاد به عنوان سخنگوی اقتصادی دولت این موضوع را صریحا اعلام می […]

انتخابات مجلس .کارگران - خط و نشان کانون کارگران بازنشسته برای مجلس: به شما رای نمی‌دهیم

عصر خبر نوشت: علی دهقان کیا رئیس کانون کارگران بازنشسته تامین اجتماعی تهران منوط کردن متناسب سازی حقوق بازنشستگان دولتی به افزایش یک درصدی مالیات بر ارزش افزوده را خرج کردن از جیب مردم برای تکالیف دولت دانست و افزود: این که وزیر اقتصاد به عنوان سخنگوی اقتصادی دولت این موضوع را صریحا اعلام می کند بیانگر بی توجهی دولت به افکارعمومی و حقوق عمومی مردم است.

وی تاکید کرد: آیا درست است بازنشستگان تأمین اجتماعی مالیات بیشتر بدهند تا دولت به بازنشستگان خود افزایش حقوق و متناسب سازی داده بدهد؟

این فعال بازنشستگان تأمین اجتماعی افزایش یک درصدی مالیات بر ارزش افزوده را باعث تورم دانست و اظهار داشت: دست کردن دولت در جیب مردم کار درستی نیست.

او با هشدار به نمایندگان مجلس درباره عدم تصویب افزایش یک درصدی مالیات بر ارزش افزوده، گفت: مردم و بازنشستگان تأمین اجتماعی با این تصمیم دولت مخالف هستند و به هر نماینده ای که به این موضوع رای مثبت دهد در مجلس بعد رای نخواهند داد.

وی خواستار مشخص شدن نحوه رد دیون دولت به به سازمان تأمین اجتماعی در بودجه سال ۱۴۰۳ شد و خاطر نشان کرد: متاسفانه این کار انجام نشده و ابهام زیادی در این زمینه وجود دارد.

منبع: اطلاعات انلاین