اصغر حاجیلو مدیر آکادمی باشگاه استقلال و علی سقاییان، سرمربی جوانان این باشگاه، امروز در جلسه‌ای با علی خطیر مدیرعامل آبی‌ها شرکت کردند. سقاییان، سرمربی تیم جوانان استقلال، پس از پایان این جلسه گفت: جلسه خوبی با مدیرعامل باشگاه داشتیم. در این جلسه رئیس آکادمی باشگاه هم حضور داشت. تمام مشکلات و دغدغه‌های آکادمی را […]

- از ته دل به خاطر توهین به نکونام از او معذرت می‌خواهم/ ما همه سوار یک کشتی هستیم

اصغر حاجیلو مدیر آکادمی باشگاه استقلال و علی سقاییان، سرمربی جوانان این باشگاه، امروز در جلسه‌ای با علی خطیر مدیرعامل آبی‌ها شرکت کردند.

سقاییان، سرمربی تیم جوانان استقلال، پس از پایان این جلسه گفت: جلسه خوبی با مدیرعامل باشگاه داشتیم. در این جلسه رئیس آکادمی باشگاه هم حضور داشت. تمام مشکلات و دغدغه‌های آکادمی را به مدیرعامل اعلام کردیم. جلسه بسیار مثبت بود. به لطف خدا، اقدامات لازم جهت برطرف کردن مشکلات با تلاش‌های او انجام می‌شود. وقتی مشکلات را به خطیر گفتم، با صبر و حوصله گوش می‌داد و نکاتی را یادداشت می‌کرد. بابت وقتی که گذاشت تشکر می‌کنم.

وی افزود: از لطف و همکاری خطیر ممنون هستم. بابت اظهارات اخیرم هم متاسفم. آن صحبت‌ها به خاطر فشاری بود که در این ۸ ماه تحمل کرده بودیم و اگر اهانت، بدرفتاری یا توهینی به مدیرعامل باشگاه یا نکونام سرمربی موفق استقلال یا ارکان باشگاه کرده‌ام، از ته دل معذرت می‌خواهم. ما همه سوار یک کشتی هستیم و برای سرافرازی و موفقیت باشگاه بزرگ استقلال، از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.  

سقاییان تصریح کرد: امیدوارم با تلاش‌های مدیریت باشگاه و سرمربی که بار فنی را به دوش می‌کشند، استقلال قهرمان این فصل شود. ما هم تلاش می کنیم در آکادمی باشگاه با جدیت و انگیزه علاوه بر کسب نتایج آبرومند، برای استقلال پشتوانه بسازیم.

منبع: خبـر ورزشی