حضور نخست وزیر تایلند در لیگ وان چمپیونشیپ
حضور نخست وزیر تایلند در لیگ وان چمپیونشیپ

چهل و ششمین هفته لیگ وان چمپیونشیپ موسوم به ONE Friday Fights ۴۶ در استادیوم بزرگ لومپینی بانکوک در شرایطی برگزار شد که “سرتا تاویسین” نخست وزیر و وزیر دارایی پادشاهی تایلند با هیئت همراه در این رویداد بزرگ سخنرانی کردند. این برای بار نخست است که یک نخست وزیر قدم در این استادیوم نهاده […]

حضور نخست وزیر تایلند در لیگ وان چمپیونشیبچهل و ششمین هفته لیگ وان چمپیونشیپ موسوم به ONE Friday Fights ۴۶ در استادیوم بزرگ لومپینی بانکوک در شرایطی برگزار شد که “سرتا تاویسین” نخست وزیر و وزیر دارایی پادشاهی تایلند با هیئت همراه در این رویداد بزرگ سخنرانی کردند. این برای بار نخست است که یک نخست وزیر قدم در این استادیوم نهاده است.

وان چمپیونشیپ که در رده‌بندی سال ۲۰۲۳ بعد از یو اف سی به عنوان بزرگترین سازمان برگزاری مبارزات ورزش‌های رزمی در جهان شناخته شده است، رویداد پایانی سال خود را با تعیین دو قهرمان موی‌تای و یک قهرمان کیک‌بوکسینگ پشت سر گذاشت.

در کارت اصلی “تاوانچای” با غلبه بر “سوپربن” از عنوان قهرمانی دسته پروزن خود دفاع کرد. “پراجانچای” عنوان قهرمانی دسته کاه وزن را از “جوزف لسیری” پس گرفت و در دسته اتم وزن کیک‌بوکسینگ نیز “پتججا” با شکست “آنیسا مکسن” قهرمان جدید این وزن شد.

باشگاه خبرنگاران