به گزارش زیرنویس به نقل از استار، به نظر می‌رسد علیرضا جهانبخش فاینورد را ترک کند. قرارداد این مهاجم رو به پایان است و به نظر می‌رسد او آینده‌ای در باشگاه ندارد و به زودی این تیم را ترک خواهد کرد. اگر فاینورد بخواهد از انتقال احتمالی جهانبخش چیزی به دست بیاورد، باید در زمستان […]

به گزارش زیرنویس به نقل از استار، به نظر می‌رسد علیرضا جهانبخش فاینورد را ترک کند. قرارداد این مهاجم رو به پایان است و به نظر می‌رسد او آینده‌ای در باشگاه ندارد و به زودی این تیم را ترک خواهد کرد.

اگر فاینورد بخواهد از انتقال احتمالی جهانبخش چیزی به دست بیاورد، باید در زمستان او را بفروشد در غیر این صورت قرارداد این بازیکن در تابستان به پایان می‌رسد و او بازیکن آزاد خواهد شد. فاینورد قصد ندارد از بند تمدید یک ساله قرارداد این بازیکن استفاده کند و این باعث می‌شود که جدایی او قریب الوقوع به نظر برسد.

این مهاجم ایرانی در سال ۲۰۲۱ با یک میلیون یورو از برایتون به هلند آمد و از آن زمان تاکنون ۹۶ بازی با پیراهن فاینورد انجام داده است.

جهانبخش پیش از این تابستان گذشته مورد علاقه چندین تیم بود اما ترجیح داد به فاینورد وفادار بماند. انتخاب او تا حدودی بر اساس رویای بزرگ او برای حضور در لیگ قهرمانان اروپا بود. حالا که ماجراجویی فاینورد در لیگ قهرمانان به پایان رسیده است، انتظار می‌رود این مهاجم ۳۰ ساله هم اکنون آماده جدایی باشد.

بهترین فصل این بازیکن ایرانی در سومین سال حضورش در آلکمار رقم خورد که در ۳۳ بازی ۲۱ گل به ثمر رساند و به عنوان آقای گل لیگ هلند راهی برایتون شد.

این بازیکن ۳۰ ساله فصل قبل برای اولین بار توانست عنوان قهرمانی لیگ فوتبال هلند را به دست بیاورد تا نخستین ایرانی لقب گیرد که توانسته است در لیگ هلند قهرمان شود. فاینورد با این قهرمانی جواز حضور در دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد ولی در گروهش سوم و راهی پلی‌آف لیگ اروپا شد و باید در این مرحله برابر رم ایتالیا قرار بگیرد.

در صورتی که سردار آزمون در فهرست اروپایی رم قرار بگیرد و جهانبخش در فاینورد بماند، این دیدار می‌تواند تقابل جالب دو بازیکن ایرانی در پلی‌آف لیگ اروپا نیز باشد.

منبع: ایسنا

منبع خبر: رکنـا