یحیی گل محمدی سرمربی تیم پرسپولیس که تیمش در ۹ بازی اخیر تنها یک برد به دست آورده، به دنبال این است تا با پیروزی در بازی فردا در مقابل شمس آذر قزوین شرایط تیمش را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بهبود ببخشد. گل محمدی برای خط حمله تیمش در این بازی برنامه ویژه‌ای دارد و به احتمال فراوان فردا […]

- باهویی در ترکیب اصلی یحیی برای بازی با شمس آذر قرار دارد؟

 یحیی گل محمدی سرمربی تیم پرسپولیس که تیمش در ۹ بازی اخیر تنها یک برد به دست آورده، به دنبال این است تا با پیروزی در بازی فردا در مقابل شمس آذر قزوین شرایط تیمش را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بهبود ببخشد.

گل محمدی برای خط حمله تیمش در این بازی برنامه ویژه‌ای دارد و به احتمال فراوان فردا نبیل باهویی مهاجم خارجی این تیم در ترکیب اصلی سرخ‌پوشان به میدان خواهد رفت.

باهویی در بازی مقابل استقلال خوزستان برای پرسپولیس گلزنی کرد و از انگیزه بالایی در حال حاضر بهره می‌برد و به همین خاطر سرمربی پرسپولیس احتمالا با نیمکت‌نشین کردن شهاب زاهدی، از نبیل باهویی در ترکیب اصلی تیمش بهره خواهد برد.

از طرف دیگر گل محمدی احتمالا از سیستم ۲-۵-۳ استفاده نخواهد کرد مگر اینکه ابزارهای لازم برای بازی با ۴ مدافع را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ نداشته باشد؛ چراکه تجربه استفاده از این سیستم در بازی با استقلال خوزستان، تجربه خوبی نبود.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: ایسـنا