به گزارش زیرنویس، کامبیز مالکی‌زاده مدیر کل بندر و دریانوردی آبادان اظهار داشت: این کشتی باری هفت خدمه داشت که پس از وقوع حادثه چهار نفر توسط شناورهای صیادی نجات یافتند اما سه خدمه دیگر شامل ۲ تبعه هندی و یک ایرانی مفقود شدند. وی افزود: تیم جستجوی و نجات دریایی بندر آبادان و اروندکنار، بندر […]

به گزارش زیرنویس، کامبیز مالکی‌زاده مدیر کل بندر و دریانوردی آبادان اظهار داشت: این کشتی باری هفت خدمه داشت که پس از وقوع حادثه چهار نفر توسط شناورهای صیادی نجات یافتند اما سه خدمه دیگر شامل ۲ تبعه هندی و یک ایرانی مفقود شدند.

وی افزود: تیم جستجوی و نجات دریایی بندر آبادان و اروندکنار، بندر خرمشهر، نیروی دریایی سپاه و غواصان در حال امدادرسانی هستند.

مالکی‌زاده افزود: محل این حادثه حدود هفت مایل تا بندر اروندکنار فاصله دارد کشتی فلزی حادثه دیده، بندر خرمشهر را به مقصد کویت ترک کرده بود.

مالکی‌زاده گفت: برای جلوگیری از برخورد دیگر شناورها به کشتی حادثه‌دیده پیام اولیه به صورت زبان فارسی و زبان انگلیسی به طور مکرر از مرکز جستجو و نجات فرعی بندر اروندکنار بر روی کانال ۱۶ بی سیم دریایی قرائت می‌شود.

مدیر کل بندر و دریانوردی آبادان افزود:در حال حاضر نیز شناورهایی به منظور جلوگیری از برخورد دیگر شناور به کشتی غرق شده در محل محل حادثه حضور دارند و علت این حادثه در دست بررسی است.

منبع خبر: رکنـا