در ادامه بازی‌های هفته هفدهم سری آ ایتالیا، تیم اینتر صدرنشین جدول رده‌بندی مسابقات میهمانش لچه را با نتیجه ۲-۰  شکست داد. اینتر که در این بازی بهترین گلزن خود لائوتارو مارتینس را هم به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت، توسط یان اورل بیسک در دقیقه ۴۳ گل نخست را به ثمر رساند. دومین گل […]

- افعی‌ها در نزدیک‌ترین فاصله به قهرمانی نیم‌فصل

در ادامه بازی‌های هفته هفدهم سری آ ایتالیا، تیم اینتر صدرنشین جدول رده‌بندی مسابقات میهمانش لچه را با نتیجه ۲-۰  شکست داد.

اینتر که در این بازی بهترین گلزن خود لائوتارو مارتینس را هم به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت، توسط یان اورل بیسک در دقیقه ۴۳ گل نخست را به ثمر رساند. دومین گل نراتزوری را هم نیکولو بارلا در دقیقه ۷۸ زد. با ۱۰ نفره شدن لچه پس از اخراج مهاجم این تیم لامک باندا در دقیقه ۸۴، کار اینتر برای کسب پیروزی آسان‌تر شد و در نهایت شاگردان سیمونه اینزاگی چهاردهمین پیروزی‌شان را در این فصل کسب کردند تا حاشیه امنیت خود را در صدر جدول دوباره به ۴ امتیاز افزایش دهند.

با توجه به این که تنها دو هفته دیگر به پایان نیم فصل باقی مانده است، اینتر تنها یک پیروزی دیگر می‌خواهد تا قهرمان نیم فصل نخست سری آ لقب بگیرد.

منبع: خبـر ورزشی