به گزارش زیرنویس از گیلان، سرهنگ محمود حافظی، اخلال در نظم عمومی و ارعاب شهروندان را خط قرمز پلیس اعلام کرد و اظهار داشت: پلیس با جدیت با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی مقابله می‌کند و تحت هیچ شرایطی اجازه نمی‌دهد افرادی آرامش جامعه را برهم بزنند. وی در ادامه گفت: در پی تماس […]

به گزارش زیرنویس از گیلان، سرهنگ محمود حافظی، اخلال در نظم عمومی و ارعاب شهروندان را خط قرمز پلیس اعلام کرد و اظهار داشت: پلیس با جدیت با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی مقابله می‌کند و تحت هیچ شرایطی اجازه نمی‌دهد افرادی آرامش جامعه را برهم بزنند.

وی در ادامه گفت: در پی تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اینکه چند نفر با حالت غیرعادی و پوشش نامتعارف در محله لب‌آب با در دست داشتن قمه و چوب قصد درگیری با هم را دارند، بلافاصله ماموران کلانتری ۱۲ به محل مورد نظر اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت با بیان اینکه پس از حضور پلیس در آدرس این مکان، ۵ نفر اراذل و اوباش شناسنامه‌دار و نوظهور که موجب رعب و وحشت شهروندان و بر هم زدن نظم عمومی شده بودند، دستگر شدند، تصریح کرد: از این افراد ۳ تیغه سلاح سرد و چوب کشف شد.

این مقام انتظامی در پایان با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند، افزود: امنیت محصول یک فرآیند جمعی است و به عنوان یک ضرورت همه مردم باید در این راستا به پلیس   کمک کنند. 

مرجان گودرزی /گیلان 

 

منبع خبر: رکنـا