تیم فوتبال پرسپولیس در حالی برای بازی با شمس آذر قزوین آماده شده که نتایج نامطلوب چند هفته اخیر سرخپوشان باعث فشار روی کادر فنی و مدیران این تیم شده است. یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس نیز تصمیم قطعی برای تغییر در لیست بازیکنان تیمش را گرفته است. او به طور قطع سه بازیکن را […]

- تکلیف جذب بازیکن خارجی برای پرسپولیس مشخص شد

تیم فوتبال پرسپولیس در حالی برای بازی با شمس آذر قزوین آماده شده که نتایج نامطلوب چند هفته اخیر سرخپوشان باعث فشار روی کادر فنی و مدیران این تیم شده است. یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس نیز تصمیم قطعی برای تغییر در لیست بازیکنان تیمش را گرفته است.

او به طور قطع سه بازیکن را برای تقویت خط حمله و دفاع تیمش در نظر گرفته است و احتمال دارد تعداد ورودی‌های این تیم نیز افزایش پیدا کند. سرمربی پرسپولیس با توجه به فرصت اندک برای جذب بازیکن شاخص قصدی برای جذب بازیکن خارجی درجه دو ندارد و می‌خواهد همین بودجه را صرف جذب بازیکنان داخلی کند. از این رو درخواست دو مدیر برنامه را برای بررسی رزومه بازیکنان خارجی رد کرده است.

گل محمدی تصمیم دارد بازیکنان جدید را از بین داخلی‌ها انتخاب کند تا در نیم فصل بتوانند با توجه به شناختی که از فضای فوتبال داخلی دارند برای پرسپولیس مثمر ثمر ظاهر شوند.

منبع: خبـر ورزشی