کار‌های مربوط به اشتغال من پیگیری می‌شود/ امیدوارم جواب زحمات را با کسب سهمیه المپیک بدهم
کار‌های مربوط به اشتغال من پیگیری می‌شود/ امیدوارم جواب زحمات را با کسب سهمیه المپیک بدهم

امیر حسین هدایی ملی پوش تنیس روی میز درباره مسائل پیش آمده نسبت به بحث اشتغال زایی خودش اظهار کرد: یکسری سوء تفاهمات و سو برداشت‌ها از آن مصاحبه شد و وقتی اتفاق بزرگ رخ می‌دهد نیاز به حمایت داریم چرا که ما خیلی زحمت کشیدیم و توقعمان این است که به اندازه این کار […]

امیر حسین هدایی ملی پوش تنیس روی میز, تیم ملی تنیس رو ی میز, سهمیه المپیک تنیس روی میز - کار‌های مربوط به اشتغال من پیگیری می‌شود/ امیدوارم جواب زحمات را با کسب سهمیه المپیک بدهم

امیر حسین هدایی ملی پوش تنیس روی میز درباره مسائل پیش آمده نسبت به بحث اشتغال زایی خودش اظهار کرد: یکسری سوء تفاهمات و سو برداشت‌ها از آن مصاحبه شد و وقتی اتفاق بزرگ رخ می‌دهد نیاز به حمایت داریم چرا که ما خیلی زحمت کشیدیم و توقعمان این است که به اندازه این کار بزرگ از ما حمایت شود. در مورد بحث اشتغال من چند سالی است که آقای احسانی مهر دارند کارشان را کمال و کامل انجام می‌دهند و از ایشان قدردانی می‌کنم که در همه زمینه‌ها از بنده حمایت می‌کنند؛ چه بحث مسابقاتی که باید شرکت می‌کردم و چه بحث اشتغال.

او افزود: حالا در بحث مسکن جناب جوادی قول‌هایی داده‌‌اند که مصوبات این موضوع انجام شده و ان‌شاءالله این موضوع هم انجام بدهند.

هدایی درباره دغدغه‌اش قبل از المپیک پاریس گفت: اکنون  خیلی برایم مهم است، چون در سال المپیک دغدغه‌ها بیشتر است. تمام تلاشم را می‌کنم که بهترین اتفاق را رقم بزنم و حمایت‌ها نیز خوب است و شرایط خوب پیش می‌رود. دغدغه خاصی ندارم و می‌دانم که اتفاق بزرگ با تلاشم رقم می‌خورد و اگر شرایط بهتر باشد می‌توانم در المپیک اتفاق بزرگی را رقم بزنم. من تلاشم را نسبت به گذشته بیشتر کردم و باور دارم که می‌توانم اتفاق بزرگ را رقم بزنم. حمایت‌ها خوب است و ان‌شاءالله بتوانیم بهترین اتفاق را رقم بزنیم. امیدوارم جواب این زحمات را با کسب سهمیه المپیک بدهم.

ملی پوش تنیس روی میز درباره شروع فصل جدید لیگ برتر این رشته ورزشی عنوان کرد: از امروز (یکشنبه) فصل جاری لیگمان شروع می‌شود و من نیز در تیم فراسنج حضور دارم و امیدوارم امسال نیز بهترین نتایج را بگیریم. البته تیم ریشه دار پتروشیمی بعد از چند سال قرار است امسال در لیگ با اکثر ملی پوشان شرکت کند به طوری که حمایت‌هایش را از ملی پوشان باز هم شروع کرده است. با وجود این اتفاق باز هم امیدوارم رقابت خوبی به وجود آید.

باشگاه خبرنگاران