به گزارش زیرنویس، تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و آلومینیوم اراک از ساعت ۱۵:۳۰ امروز (یکشنبه) و در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر در ورزشگاه نقش جهان به مصاف هم رفتند که سپاهان در این بازی با نتیجه یک بر صفر تن به شکست داد. عارف حاجی عیدی در دقیقه ۸۰ تک گل مسابقه را وارد […]

به گزارش زیرنویس، تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و آلومینیوم اراک از ساعت ۱۵:۳۰ امروز (یکشنبه) و در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر در ورزشگاه نقش جهان به مصاف هم رفتند که سپاهان در این بازی با نتیجه یک بر صفر تن به شکست داد.

عارف حاجی عیدی در دقیقه ۸۰ تک گل مسابقه را وارد دروازه میزبان کرد تا شکستی غافلگیرکننده در کارنامه شاگردان ژوزه مورایس ثبت شود.

قضاوت این مسابقه بر عهده وحید کاظمی بود که به رامین رضاییان و هادی محمدی از سپاهان کارت زرد نشان داد. رضا اسدی بعد از ادامه اعتراض به داور و دریافت کارت زرد دوم در دقیقه ۸۵ از زمین مسابقه اخراج شد.

در دقیقه ۸۶ هم دابو بعد از دریافت کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج شد تا ظرف دقایقی کوتاه، طلایی‌پوشان اصفهانی ۹ نفره به بازی ادامه دهند. این پایان کار نبود و محمد کریمی در دقیقه ۴+۹۰ از ترکیب سپاهان اخراج شد تا شاگردان مورایس هشت نفره بازی را به پایان برسانند.

گفتنی است سپاهان با رأی کمیته انضباطی فدراسیون در این بازی بدون حضور تماشاگرانش مقابل آلومینیوم قرار گرفت.

سپاهان در حالی مقابل آلومینیوم اراک تن به شکست داد که با توجه به تساوی استقلال مقابل گل گهر، می‌توانست با برتری در این بازی به صدر جدول صعود کند.

منبع خبر: رکنـا