واکنش بیرانوند به درگیری اش با کنعانی زادگان
واکنش بیرانوند به درگیری اش با کنعانی زادگان

علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس پس از برد سرخپوشان برابر تیم شمس آذر اظهار کرد: به باشگاه بزرگ پرسپولیس و هواداران این تیم تبریک می‌گویم. بازی خیلی سختی بود. به تیم شمس آذر قزوین تبریک می‌گویم که واقعاً نشان داد، غول‌کُش است. تیم‌های بزرگی را شکست داده و امتیاز گرفته است. همه بازیکنان […]

- واکنش بیرانوند به درگیری اش با کنعانی زادگان

علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس پس از برد سرخپوشان برابر تیم شمس آذر اظهار کرد: به باشگاه بزرگ پرسپولیس و هواداران این تیم تبریک می‌گویم. بازی خیلی سختی بود. به تیم شمس آذر قزوین تبریک می‌گویم که واقعاً نشان داد، غول‌کُش است. تیم‌های بزرگی را شکست داده و امتیاز گرفته است. همه بازیکنان کار بزرگی انجام دادند، مخصوصاً اینکه ۱۰ نفره هم شدیم. برد این مسابقه خیلی به ما کمک می‌کند در ادامه راه. دیدید بازیکنان ۱۰ نفره در چنین بازی سنگینی مقابل تیمی که ۹ بازی نباخته بود، این برد ارزشمند است.

بیرانوند  درباره اینکه  شنیده می‌شود او   بر سر ابطال مجوز حواله خودرو با حسین کنعانی زادگان درگیر شده، گفت: حسین کنعانی را هم بازیکنان  تیم ملی و هم بازیکنان  پرسپولیس دوست دارند. به جان ۲ بچه‌ام اگر خبری به گوش ما رسیده که مثلا مجوز خودرو باطل شده، ما به شوخی هم نگفتیم که حسین چه کار کردی. اصلاً من به بازیکن تیم خودم که می‌دانم، می‌خواهم یک سال در کنار او بازی کنم، بی‌احترامی نخواهم کرد.

او ادامه داد: تمام اتفاقاتی که برای بازیکنان رخ داده، با مجوز دولت بوده و هیچ کار خلافی انجام ندادند. دیوان یک رای صادر کرده که به آن احترام می‌گذاریم و، چون حقوقی است، ما نمی‌توانیم حقوقی صحبت کنیم. به نظرم حقوقی فدراسیون می‌تواند به جای بازیکنان صحبت کند.

بیرانوند گفت: بازیکنان تیم ملی با پول خودشان تمام هزینه‌های ماشین را پرداخت کردند. پول گمرکی را هم دادند. چون حقوقی است نمی‌توانم صحبت کنم و مطمئناً فدراسیون به دنبال آن است که پیش از جام ملت‌ها که بسیار حساس هم است، این موضوع حل شود. امیدوارم این اتفاقی که برای بازیکنان تیم ملی رخ داده، برای دیگر ورزش‌ها نیز رخ بدهد.  

بیرانوند در خصوص اینکه آیا آماده جام ملت‌ها است یا خیر، گفت: من نمی‌توانم الان در خصوص جام ملت‌ها صحبت کنم. ۲ بازی دیگر با پرسپولیس دارم و در آنجا با شما صحبت می‌کنم. البته متاسفانه بازی دوم اینجا نیست که بتوانم با شما صحبت کنم. تمام تمرکزم الان برای پرسپولیس است. هر موقع به جام ملت‌ها نزدیک شدیم و شما سر تمرین تیم ملی تشریف آوردید، آنجا صحبت می‌کنیم.

بیرانوند در واکنش به اینکه هنگام ۴ تعویض گل محمدی به سرمربی تیم گفت که تعویض نکند، اظهار کرد: دم یحیی گل محمدی گرم که این اتفاق انجام نشد. خودش تصمیم گیرنده بود. دم هواداران گرم که در این هوای سرد به ورزشگاه آمدند. می‌خواهم به آن‌ها بگویم که وقتی شما ۱۰ نفره هستید و می‌توانید در شرایط سخت یک تیم قدرتمند را شکست بدهید، ۱۰۰ درصد مدعی اصلی قهرمانی است. ما تمام اشتباهاتمان را انجام دادیم و دیگر نباید اشتباه کنیم. بس است. تمام تمرکزمان را گذاشتیم. مصدومانی داشتیم مثل یاسین سلمانی، مرتضی پورعلی گنجی و وحید امیری. هر هفته هم مصدوم می‌دهیم و این کار را برای ما سخت کرده است.  

بیرانوند در پاسخ به سوال دوباره خبرنگاران که به هنگام تعویض ۴ بازیکن از سوی گل محمدی چرا در کنار زمین رفت و می‌خواست تصمیم سرمربی را عوض کند، گفت: به خودم اجازه نمی‌دهم و جرات این را ندارم که بروم در کنار خط و چنین حرفی را به گل محمدی بزنم. خودش تصمیم گرفت و تصمیمی که گرفت هم به نفع تیم بود.

باشگاه خبرنگاران