به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و شمس آذر از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه امروز یکشنبه در هفته چهاردهم لیگ برتر از ساعت ۱۷:۳۰ و با قضاوت کوپال ناظمی در ورزشگاه آزادی رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی با نتیجه دو بر یک به سود پرسپولیس به پایان رسید. شرایط جدول پیچیده […]

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و شمس آذر از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه امروز یکشنبه در هفته چهاردهم لیگ برتر از ساعت ۱۷:۳۰ و با قضاوت کوپال ناظمی در ورزشگاه آزادی رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی با نتیجه دو بر یک به سود پرسپولیس به پایان رسید.

شرایط جدول پیچیده شده بود

یحیی گل محمدی در نشست خبری بعد از این دیدار گفت: با توجه به این که در دیدارهای امروز تیم های بالانشین جدول پیچیده شده بود، سه امتیاز این دیدار برای ما از اهمیت و حساسیت بالایی برخوردار بود که خدا را شکر با وجود داشتن یک بازی سخت توانستیم به آن دست پیدا کنیم.

از شمس آذر یاد می گیرم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با تمجید از عملکرد تیم حریف گفت: شمس آذر فوتبال خوبی را ارایه می کند که به کادر فنی و بازیکنان این تیم تبریک می گویم. آنها تیم یکدستی هستند که من از دیدن بازی های آنها یاد می گیرم. به نظرم آنها در جام حذفی موفق خواهند بود و می توانند سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را هم بگیرند.

بازیکنانم تحت فشار بودند

گل محمدی با انتقاد از اتفاقات دو دیدار اخیر تیمش یاداور شد: بازیکنانم با توجه به حاشیه های دو بازی اخیر روی اشتباهات داوری با وجود VAR و حتی بدون آن تحت فشار بودند. در بازی با استقلال خوزستان حداقل یک پنالتی برای ما نگرفتند. اشتباهات عجیب و غریب در آن بازی خیلی رخ داد. آنها سنگ پرانی داشتند که فکر کنم نیمه اول فقط ۳۹ دقیقه بازی کردیم‌. کل مسابقه ۸۳ دقیقه شد اما هیج کس به آن اشاره نکرد. در بازی با استقلال تهران هم با وجود VAR دیدید چه اتفاقاتی رخ داد.

چهار امتیاز را از پرسپولیس گرفتند

گل محمدی با گفتن این جمله اعتراض خود را ادامه داد و گفت: همین موضوع فشار زیادی روی کادر فنی و بازیکنان می آورد. هیچکس هم توضیح نمی دهد. البته که توضیح خاصی هم ندارند. باشگاه باید مطالبه کند چرا چنین اتفاقاتی می افتد. سکوت راه علاج نیست. پس از دو بازی خیلی سخت مقابل تیمی سرشار از انگیزه بازی کردیم. یادم نمی آید به تیمی خیلی خوب موقعیت صد درصدی داده باشیم. در کار دفاعی خوب بودیم.

داور به خوبی قضاوت کرد

گل محمدی در خصوص عملکرد داور مسابقه تصریح کرد: به آقای کوپال ناظمی تبریک می گویم. بازی خیلی سختی را به خوبی سوت زد. البته شاید پنالتی ما باید تکرار می شد. با بازیکن خودم هم صحبت کردم گفت ابتدا با پایش برخورد داشته و سپس به دستش خورده است. از بازیکنان تیمم واقعا تشکر می کنم. آنها تحت فشار بودند. بازی فنی و خوبی را با وجود ۱۰ نفره شدن انجام دادند.

دلیل فشردگی بازی های پرسپولیس را بگویند

گل محمدی راجع به برنامه ریزی صورت گرفته از سوی سازمان لیگ گفت: واقعا دلیلش را نمی دانیم برای تیمی که در لیگ قهرمانان آسیا بازی می کند چرا سه روز یکبار بازی می گذارند. اگر دلیلش به خاطر تیم ملی است حداقل دلیلش را بگویند. برنامه دیگری قرار بود اجرا شود اما نمی دانم چرا از چهار روز فاصله بین بازی ها باید سه روز یکبار بازی کنیم. از سهیل مهدی مسوول مسابقات گله زیادی داریم. فشردگی بازی ها خیلی تیم ما را اذیت می کند. هرطوری دلشان می خواهد برنامه ریزی می کنند. یک ماه پیش برنامه دادند اما باز هم آن را تغییر دادند.

شوک به خاطر درگذشت یک فوتبالیست

او در میان صحبت هایش به درگذشت ملیکا محمدی اشاره کرد و گفت: جا دارد درگذشت شوکه کننده او را تسلیت بگویم. واقعا به خودم و تیمم شوک وارد شد باورنکردنی بود. برای خانواده اش آرزوی صبر دارم.

نعمتی خوب تصمیم گیری نکرد

سرمربی سرخپوشان درباره واکنش خود به اخراج علی نعمتی یادآور شد: هیجان بازی زیاد بود. به نظرم نتوانست خوب تصمیم گیری کند بازیکن حرفه ای در سطح پرسپولیس نباید چنین اخراجی بدهد. بازیکن باید تمرکز خودش را حفظ کند.

بازیکنان بهترین عملکردشان را دارند

یحیی گل محمدی در مورد کمبود بازیکن و تغییراتی که در ترکیب دفاعی تیمش ایجاد شده است گفت: بازیکنان خط دفاعی به هماهنگی خوبی رسیده بودند اما مشکلاتی به وجود آمد. با این حال بازیکنانم هر وقت در ترکیب قرار می گیرند با تمام وجود بازی می کنند تا وظیفه شان را به درستی انجام دهند.

ابتدای فصل آرامش نداشتیم

او درباره فشار هواداران روی برخی بازیکنان همچون علی نعمتی گفت: روند یک تیم و پروسه تبدیل شدن به یک تیم خوب فاکتورهای زیادی را می طلبد. ما این آرامش را از اول فصل تا مدت ها بنا به دلایل مختلف که نمی خواهیم وارد جزییات شویم نداشتیم. علی نعمتی یکی از بهترین های فصل قبل بود بازیکن ماشین نیست و آنها تحت تاثیر محیط و اتفاقات قرار می گیرند. بالاخره این بالا و پایین وجود دارد. به هر حال این نوسان وجود دارد. به هر حال من خودم احساس خوبی نسبت به روند تیم دارم. بازیکنان با این برد روحیه بخش شرایط خوبی خواهند داشت.

چرا از کنعانی زادگان استفاده نکردید؟

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص عدم استفاده از کنعانی زادگان نیز گفت: حسین کنعانی زادگان هم تمرکز خوبی در تمرینات نداشت. باید با او صحبت کنیم تا ببینیم وضعیتش چطور است تا بتواند با تمرکز کافی در تمرینات شرکت کند.

منبع: مـهر