به گزارش زیرنویس به نقل از المیادین، روزنامه عبری زبان معاریو با اشاره به درگیری های روز گذشته در نوار غزه از آن به عنوان شنبه سیاه یاد کرد؛ تعبیری که پیش از این برای آغاز عملیات طوفان الاقصی در تاریخ ۷ اکتبر و در روز شنبه از سوی نیروهای فلسطینی علیه رژیم صهیونیستی استفاده […]

به گزارش زیرنویس به نقل از المیادین، روزنامه عبری زبان معاریو با اشاره به درگیری های روز گذشته در نوار غزه از آن به عنوان شنبه سیاه یاد کرد؛ تعبیری که پیش از این برای آغاز عملیات طوفان الاقصی در تاریخ ۷ اکتبر و در روز شنبه از سوی نیروهای فلسطینی علیه رژیم صهیونیستی استفاده شده بود.

روزنامه معاریو در این خصوص نوشت: درگیری های شنبه سیاه در نوار غزه به کشته شدن ۱۳ افسر و سرباز و تعداد زیادی زخمی انجامید که حال شش نفر از آن ها وخیم گزارش شده است.

این در حالی است که آمار غیر رسمی و واقعی تلفات ارتش رژیم صهیونیستی در نوار غزه بسیار بیشتر از آن چیزی است که ارتش این رژیم در سایه سانسور شدید اعلام می کند.

رسانه های عبری زبان ساعتی قبل اذعان کردند: شاهد بدترین و سخت ترین آخر هفته از آغاز عملیات زمینی ارتش اسراییل علیه نوار غزه تاکنون هستیم.

این رسانه‌ها تصاویری از هشت افسر و نظامی صهیونیست که طی روز گذشته در نبرد زمینی غزه در جبهه جنوبی و مرکزی، به هلاکت رسیده اند را منتشر کردند.

منابع عبری همچنین جزئیات کشته شدن این ۸ افسر و نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در نبرد با مقاومت فلسطین در نوار غزه را منتشر کردند.

این منابع تاکید کردند که ۴ نفر از این نظامیان بر اثر اصابت موشک ضدزره به یک دستگاه نفربر زرهی در جنوب نوار غزه کشته شدند. همچنین دو نظامی دیگر نیز بر اثر انفجار منزلی در مرکز نوار غزه کشته شدند.

دو نظامی دیگر هم بر اثر انفجار یک جیپ نظامی از نوع هامر در مرکز نوار غزه به قتل رسیدند.

ارتش رژیم صهیونیستی طی ۱۲ ساعت گذشته به کشته شدن ۱۳ نفر از نیروهای خود در نوار غزه اعتراف کرده است.

منبع: مـهر