سارق لوازم و محتویات خودرو در گشت‌زنی‌های انتظامی دستگیر شد.   سرهنگ علی قاسم پور رئیس پلیس پیشگیری پایتخت اظهار کرد: ۲۶ آذر ماه ماموران کلانتری ۱۳۸ جنت آباد در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، در محدوده خیابان و بلوار شاهین تهران در حال گشت‌زنی بودند که به یک دستگاه خودرو پراید دو سرنشین  […]

سارق لوازم و محتویات خودرو در گشت‌زنی‌های انتظامی دستگیر شد.

 

سرهنگ علی قاسم پور رئیس پلیس پیشگیری پایتخت اظهار کرد: ۲۶ آذر ماه ماموران کلانتری ۱۳۸ جنت آباد در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، در محدوده خیابان و بلوار شاهین تهران در حال گشت‌زنی بودند که به یک دستگاه خودرو پراید دو سرنشین  که به طور مشکوک عبور میکردند مشکوک میشوند.

 

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: دو متهم پس از مشاهده گشت پلیس بلافاصله به طرز خطرناکی از محل متواری و گریختند. این مقام انتظامی با اشاره به اینکه با آغاز عملیات تعقیب و گریز متهمان توجهی به فرمان های پلیسی نمی کردند ادامه داد: ماموران با استفاده از طرح مهار و شگرد های پلیسی موفق شدند متهمان را متوقف و دستگیر کنند.

 

سرهنگ قاسم پور بیان کرد: از کوله پشتی متهمان علاوه بر آلات و ادوات سرقت ، ۳ عدد ضبط و چراغ همگی سرقتی مجموعا به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال کشف شد.

 

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت خاطرنشان کرد: متهمان پس از انتقال به کلانتری در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر سرقت محتویات و لوازم خودرو در سطح معابر تهران در ساعات پایانی شب در خیابان های خلوت تهران و ۱۲ فقره سرقت مشابه دیگر اعتراف کردند.

 

وی افزود: متهمان دارای سوابق متعدد کیفری با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی برای کشف جرائم احتمالی و جزئیات پرونده در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.

رکنا

+