برگزاری سوگواره احلی من العسل؛ دوم مردادماه
برگزاری سوگواره احلی من العسل؛ دوم مردادماه

مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش از برگزاری سوگواره احلی من العسل دوم مردادماه مصادف با ۶ محرم در سراسر کشور خبرداد.

 میکائیل باقری در جلسه ستاد برنامه‌ریزی یازدهمین سوگواره احلی من العسل با اشاره به پیشینه این سوگواره اظهار کرد: ۱۱ سال پیش، این سوگواره بنیان گذاری شد تا بتوانیم پیوندی بین نوجوانان ۱۲ ساله دانش آموز با اهل بیت با محوریت حضرت قاسم (ع) ایجاد کنیم.

وی افزود: در طی این سال‌ها، این سوگواره در سال تحصیلی که دانش آموزان در کلاس‌های درس حضور داشتند به صورت باشکوهی برگزار شد و در دوران کرونا نیز با قوت هم به صورت مجازی و هم به صورت حضوری این سوگواره را برگزار کردیم.

به گزارشزیرنویس، مدیرکل قرآن، عترت و نماز ادامه داد: امسال هم همزمان با دوم مردادماه مصادف با ۶ محرم مانند سالیان گذشته این سوگواره را در سراسر کشور برگزار می‌کنیم و در نیمی از مناطق این مراسم راس ساعت ۹ صبح برگزار خواهد شد.

 برگزاری یازدهمین دوره سوگواره احلی من العسل

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، باقری از تشکیل یک کارگروه ویژه برای برگزاری پویش مرتبط با سوگواره احلی من العسل خبر داد و گفت: سعی داریم یازدهمین دوره سوگواره احلی من العسل را با شکوه بیشتری به صورت حضوری برگزار کنیم.

منبع:ایسنا