به گزارش زیرنویس، سرهنگ عبدالرضا محمدی سرکلانتر هشتم پلیس پیشگیری پایتخت در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: روز ۲۸ آذر ماه در پی اعلام مرکز فوریت های ۱۱۰ مبنی بر یک فقره موبایل قاپی در محله نواب خیابان کارون مراتب در دستور کار عملیات کلانتری ۱۰۸ نواب قرار گرفت. وی با بیان اینکه عملیات […]

به گزارش زیرنویس، سرهنگ عبدالرضا محمدی سرکلانتر هشتم پلیس پیشگیری پایتخت در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: روز ۲۸ آذر ماه در پی اعلام مرکز فوریت های ۱۱۰ مبنی بر یک فقره موبایل قاپی در محله نواب خیابان کارون مراتب در دستور کار عملیات کلانتری ۱۰۸ نواب قرار گرفت.

وی با بیان اینکه عملیات کلانتری سریعا در محل سرقت حاضر و با تحقیق از مالباخته مشخصات سارق را اخذ کردند افزود: حین گشت زنی در محله و خیابان کارون موتورسیکلت با همان مشخصات اعلامی را مشاهده که در حال زاغ زنی شهروندان میباشد که در یک عملیات پلیسی وارد عمل شده و سارق موبایل قاپ که قصد سرقت داشت دستگیر شد.

سرکلانتر هشتم پلیس پیشگیری تهران بزرگ در ادامه بیان داشت: در بازرسی اولیه از متهم یک دستگاه تلفن همراه که لحظاتی قبل سرقت کرده بود کشف و متهم در تحقیقات پلیسی در کلانتری به بزه انتسابی معترف شد.

سرهنگ محمدی با اشاره به اینکه متهم دارای سابقه سرقت و تحمل حبس در زندان بوده در پایان خاطر نشان کرد: تحقیقات بیشتر جهت کشف جرائم احتمالی متهم ادامه دارد.

منبع خبر: رکنـا