در اکتبر (مهر و آبان) سال جاری، گوگل اعلام کرد که مجموعه‌قوانین جدیدی را برای مبارزه با ایمیل‌های اسپم معرفی می‌کند. یکی از این قوانین که تاریخ انتشار مشخصی نداشت، لغو آسان‌تر اشتراک بود. گوگل بی‌سروصدا شروع به راه‌اندازی دکمه‌ی «لغو اشتراک» در نرم‌افزار جیمیل برای گوشی‌ آیفون کرده است. این ویژگی بسیار خوشایندی است […]

در اکتبر (مهر و آبان) سال جاری، گوگل اعلام کرد که مجموعه‌قوانین جدیدی را برای مبارزه با ایمیل‌های اسپم معرفی می‌کند. یکی از این قوانین که تاریخ انتشار مشخصی نداشت، لغو آسان‌تر اشتراک بود.

گوگل بی‌سروصدا شروع به راه‌اندازی دکمه‌ی «لغو اشتراک» در نرم‌افزار جیمیل برای گوشی‌ آیفون کرده است. این ویژگی بسیار خوشایندی است که به کاربران اجازه می‌دهد تا از شر ایمیل‌های ناخواسته مانند تبلیغات، خبرنامه‌ها، هرزنامه‌ها و ایمیل‌های دیگری خلاص شوند که کاربر برای آن‌ها ثبت‌نام نکرده است.

دکمه لغو اشتراک جیمیل در ios در کنار نام ارسال کننده

طبق گزارش Android Authority، دکمه‌ی لغو اشتراک در بالای صفحه کنار نام فرستنده یا درست زیر عنوان ایمیل در سمت راست قرار دارد. اگر کاربر روی آن ضربه بزند، پاپ‌آپی باز می‌شود. با تأیید این پاپ‌آپ، جیمیل ایمیلی از حساب کاربر به شناسه‌ی فرستنده ارسال می‌کند.

دکمه‌ی لغو اشتراک جدید بسیار راحت‌تر است و درمقایسه‌با روش‌های فعلی در وقت کاربران صرفه‌جویی می‌کند.

درحال‌حاضر، کاربران برای لغو اشتراک کاربران باید به انتهای محتوای ایمیل بروند و دنبال دکمه‌ی لغو اشتراک فرستنده بگردند. راه دیگر این بود که روی منوی سه‌نقطه در بالای پنجره‌ی پیام کلیک و سپس لغو اشتراک را انتخاب کنید.

درحال‌حاضر، دکمه‌ی لغو اشتراک در جیمیل فقط در iOS موجود است. اگرچه زمان دقیقی مشخص نیست، می‌توان انتظار داشت که این ویژگی به‌زودی در دستگاه‌های اندرویدی نیز منتشر شود. قابلیت جدید در نسخه‌ی وب نیز موجود است؛ بااین‌حال، برخی از ایمیل‌ها برای لغو اشتراک، کاربر را به وب‌سایتی دیگر منتقل می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

۲۲۷۲۲۷

منبع: خبـرآنلاین