هافبک سیه چرده فرانسوی تیم استقلال که در ابتدای لیگ برتر بیست و یکم به این تیم پیوست حالا با ۱۱۴۰ دقیقه حضور در ترکیب این تیم بعد از حسین حسینی با ۱۲۶۰ دقیقه بیشترین دقایق حضور در ترکیب استقلال را پشت سر گذاشته است. کوین یامگا که در این فصل در هر ۱۴ بازی […]

آقای گل لیگ, استقلال, کوین یامگا - یامگا باز هم در کورس آقای گلی/ پنالتی‌زنِ خونسردِ امتیازآور

هافبک سیه چرده فرانسوی تیم استقلال که در ابتدای لیگ برتر بیست و یکم به این تیم پیوست حالا با ۱۱۴۰ دقیقه حضور در ترکیب این تیم بعد از حسین حسینی با ۱۲۶۰ دقیقه بیشترین دقایق حضور در ترکیب استقلال را پشت سر گذاشته است.

کوین یامگا که در این فصل در هر ۱۴ بازی استقلال حضور داشته در ۱۳ مسابقه تیمش از ابتدا در ترکیب حضور داشته و تنها در دیدار مقابل فولاد از بیرون به ترکیب اصلی اضافه شده است.

یامگا در ۴ مسابقه مقابل تیم‌های هوادار، شمس آذر قزوین، پرسپولیس تهران و گل گهر سیرجان از روی نقطه پنالتی موفق به باز کردن دروازه رقبای استقلال شده و همراه با مهرداد محمدی که او نیز تاکنون چهار بار برای استقلال گل زده در صدر جدول گلزنان استقلال قرار گرفته است.

نکته جالب توجه این است کوین یامگا در اولین فصل حضورش در استقلال با به ثمر رساندن ۱۰ گل عنوان برتر آقای گلی را در تیم استقلال از آن خود کرد و فصل گذشته نیز با به ثمر رسا ندن ۷ گل بعد از محمد محبی و مهدی قایدی عنوان دومین گلزن برتر تیم استقلال را به خود اختصاص داد.

از دیگر نکات مهم در رابطه با کوین یامگا این است که این بازیکن پنالتی‌های حساسی را در رقابت‌های لیگ برتر به ثمر رسانده که هر یک از آنها برای استقلال امتیازآور بوده است.

منبع: خبـر ورزشی