بازی پرسپولیس و شمس آذر یک مهمان ویژه داشت؛ علی قلی زاده وینگر تکنیکی تیم ملی که درحال حاضر در لیگ لهستان بازی می‌کند، با حضور در ورزشگاه آزادی دیدار پرسپولیس مقابل حریفش را تماشا کرد. همین موضوع باعث شد تا شایعه پرسپولیسی شدن این بازیکن در نیم فصل دهان به دهان بچرخد و خیلی […]

پرسپولیس - ستاره تیم ملی پرسپولیسی می‌شود اما...

بازی پرسپولیس و شمس آذر یک مهمان ویژه داشت؛ علی قلی زاده وینگر تکنیکی تیم ملی که درحال حاضر در لیگ لهستان بازی می‌کند، با حضور در ورزشگاه آزادی دیدار پرسپولیس مقابل حریفش را تماشا کرد.

همین موضوع باعث شد تا شایعه پرسپولیسی شدن این بازیکن در نیم فصل دهان به دهان بچرخد و خیلی ها از قلی‌زاده به عنوان اولین خرید پرسپولیس در نیم‌فصل یاد کنند. اتفاقی که با توجه به قرارداد این بازیکن با تیم باشگاهی‌اش در لهستان و البته عدم توان پرسپولیس برای پرداخت پول رضایتنامه، بعید است رخ دهد.

با این حال قلی‌زاده با حضور در ورزشگاه برای دیدن دیدار پرسپولیس و شمس آذر به نوعی علاقه خود را به پرسپولیس نشان داد. هرچند خود این بازیکن واکنشی نسبت به این موضوع نشان نداده و باشگاه پرسپولیس هم هرگونه مذاکره برای جذب این بازیکن را تکذیب کرده، ولی تقریبا همه دوستان و نزدیکان قلی‌زاده می‌گویند او به شدت پرسپولیسی است و علاقه زیادی به این تیم دارد.

حتی یک بار امید نورافکن در مصاحبه‌ای مدعی شد قلی‌زاده در صورت بازگشت به فوتبال ایران فقط برای پرسپولیس بازی خواهد کرد. حالا قلی‌زاده با حضور در یکی از بازی‌های پرسپولیس به نوعی این ادعا را تایید کرد. در واقع زمان بازگشت قلی‌زاده به فوتبال ایران هنوز مشخص نیست ولی به طور حتم این بازیکن در بازگشت به ایران پیراهن پرسپولیس را برتن خواهد کرد.

در همین رابطه بخوانید: خرید این بازیکن برای پرسپولیس ۱۰۰ میلیارد آب می‌خورد

منبع: خبـر ورزشی