به گزارش زیرنویس، سرهنگ حسین مافی سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت اظهار کرد: ۲ دی ماه ماموران کلانتری ۱۴۲ کن در راستای اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی ، در محدوده خیابان قدس تهران در حال گشت‌زنی بودند که به یک شخص که به آهستگی از کنار خودرو های پارک شده در کنار خیابان عبور می […]

به گزارش زیرنویس، سرهنگ حسین مافی سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت اظهار کرد: ۲ دی ماه ماموران کلانتری ۱۴۲ کن در راستای اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی ، در محدوده خیابان قدس تهران در حال گشت‌زنی بودند که به یک شخص که به آهستگی از کنار خودرو های پارک شده در کنار خیابان عبور می کرد مشکوک می شوند.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: متهم پس از مشاهده گشت پلیس بلافاصله به طرز خطرناکی از محل متواری شد که ماموران با استفاده از  شگرد های پلیسی موفق شدند متهم را دستگیر کنند.

سرهنگ حسین مافی گفت: با بازرسی بدنی متهم یک قبضه سلاح سرد از وی کشف شد و پس از انتقال به کلانتری در تحقیقات ابتداییمتهم به جرم خود مبنی بر سرقت محتویات و لوازم خودرو در سطح معابر تهران در ساعات پایانی شب در خیابان های خلوت تهران و ۱۲ فقره سرقت مشابه دیگر اعتراف کرد.

وی افزود: متهم دارای سوابق متعدد کیفری با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی برای کشف جرائم احتمالی و جزئیات پرونده در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

منبع خبر: رکنـا