محمدرضا مهدوی، مدافع اسبق پرسپولیس در صحبتی که با زیرنویس انجام داد، درباره مهار ضربه پنالتی تیم شمس آذر قزوین توسط علیرضا بیرانوند اظهار داشت: «او بار دیگر ثابت کرد چرا دروازه بان اول ایران است و در تیم ملی همه به او اعتماد دارند. باید باز هم به بیرانوند و عملکرد خوبش تبریک گفت. […]

بیرانوند .دروازه بان پرسپولیس . - بیرانوند ثابت کرد چرا دروازه‌بان اول ایران است

محمدرضا مهدوی، مدافع اسبق پرسپولیس در صحبتی که با زیرنویس انجام داد، درباره مهار ضربه پنالتی تیم شمس آذر قزوین توسط علیرضا بیرانوند اظهار داشت: «او بار دیگر ثابت کرد چرا دروازه بان اول ایران است و در تیم ملی همه به او اعتماد دارند. باید باز هم به بیرانوند و عملکرد خوبش تبریک گفت. او پنالتی را مهار کرد ولی در ریباند شرایط به گونه‌ای رقم خورد که دروازه پرسپولیس باز شد».

وی همچنین درباره حریف قزوینی پرسپولیس گفت: «حریف پرسپولیس باخت اما نباید ارزش‌های تیم شمس آذر قزوین را هم نادیده بگیریم چرا که واقعاً تلاش شان را کردند یا بهتر است بگویم نیامده بودند که ببازند بلکه حتی آنها در فکر شکست دادن پرسپولیس هم بودند. وقتی تیم‌های این چنینی که تازه به لیگ برتر آمده‌اند و با این جسارت مقابل تیم‌های بزرگی مثل پرسپولیس قد علم می‌کنند را می‌بینم خوشحال می‌شوم که فوتبال هنوز در دسته‌های پایین‌تر با قدرت در جریان است.».

متن کامل این گفت‌وگو را می‌توانید اینجا بخوانید.

منبع: خبـر ورزشی