امیرحسین هدایتی، ملی پوش تنیس روی میز در مورد واردات خودرو توسط فوتبالیست‌ها و اینکه شما پس از درخشش در بازی‌های آسیایی چقدر پاداش دریافت کردید، اظهار داشت: بهتر است چیزی نگوییم. کمیته ملی المپیک جایزه پای سکو ۷۵ میلیون داد و وزارت ورزش هم نمی‌دانم. شنیدم ۱۵۰ میلیون تومان است. یک سری جوایز هم […]

امیرحسین هدایتی, پاداش فوتبالیستا, تیم ملی تنیس روی میز, حسن یزدانی - باید برای حسن یزدانی جت شخصی در نظر بگیرند!

امیرحسین هدایتی، ملی پوش تنیس روی میز در مورد واردات خودرو توسط فوتبالیست‌ها و اینکه شما پس از درخشش در بازی‌های آسیایی چقدر پاداش دریافت کردید، اظهار داشت: بهتر است چیزی نگوییم. کمیته ملی المپیک جایزه پای سکو ۷۵ میلیون داد و وزارت ورزش هم نمی‌دانم. شنیدم ۱۵۰ میلیون تومان است. یک سری جوایز هم از فدراسیون و هیات رئیسه دریافت کردیم، اما واقعا قابل مقایسه نیست. کاری که ما کردیم واقعا بزرگ بود.

وی ادامه داد: نباید بین ورزشکاران اختلافی به وجود بیاید و همه عزیز ما هستند. من خودم هم فوتبال را خیلی دوست دارم، اما باید از طرف مسوولین عدالتی باشد. اگر حضور در جام جهانی فوتبال پاداشش واردات خودرو است، برای مثال حسن یزدانی که مدال المپیک می گیرد یا ما که مدال بازیهای آسیایی کسب می کنیم، باید جت شخصی در نظر بگیرند. فوتبال خیلی فراگیر است، اما از موضوعاتی که در فضای مجازی پیش آمد، ناراحت شدیم.

ملی پوش تنیس روی میز تاکید کرد: نباید بین ورزشکاران تبعیض و فرق قائل شوند. باید دغدغه ها برطرف شود، چون هرچه دغدغه ورزشکار کمتر شود، بهتر نتیجه می گیرد. سال، سال المپیک است و نباید ذهن مان درگیر مسائل دیگر باشد.

هدایی در مورد اینکه طرفدار چه تیمی است، گفت: خانوادگی پرسپولیسی هستیم. به نظر من در این چند بازی اخیر بدشانسی آوردند، اما همانند سال قبل که اواخر لیگ بهتر شدیم و قهرمانی را گرفتیم، امسال هم همین اتفاق می افتد.

منبع: خبـر ورزشی