مهدی تاج دخالتی در رای استیناف نداشت/ آیین نامه زیر سوال نرفت
مهدی تاج دخالتی در رای استیناف نداشت/ آیین نامه زیر سوال نرفت

مهدی دادرس عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال در نخستین مصاحبه امروز سه شنبه خود با عنوان «ربطی به استقلال ندارد؛ واکنش عضو کمیته استیناف فدراسیون به برگشت امتیاز پرسپولیس و سپاهان» صدور رأی برای بازگرداندن امتیازات این دو تیم را رد کرد. اما دقایقی پس از این انتشار مصاحبه وی، سایت فدراسیون فوتبال با انتشار […]

رای استیناف.مهدی تاج - مهدی تاج دخالتی در رای استیناف نداشت/ آیین نامه زیر سوال نرفت

مهدی دادرس عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال در نخستین مصاحبه امروز سه شنبه خود با عنوان «ربطی به استقلال ندارد؛ واکنش عضو کمیته استیناف فدراسیون به برگشت امتیاز پرسپولیس و سپاهان» صدور رأی برای بازگرداندن امتیازات این دو تیم را رد کرد.

اما دقایقی پس از این انتشار مصاحبه وی، سایت فدراسیون فوتبال با انتشار احکام صادر شده از سوی کمیته استیناف خبر از لغو حکم انضباطی دو باشگاه داد تا احتمال بی اطلاعی اعضای استیناف از این حکم مطرح شود.

مهدی دادرس بعد از اعلام رأی کمیته استیناف و بازگشت امتیازات پرسپولیس و سپاهان گفت: من مجبور بودم تا زمان انتشار حکم از سوی سایت فدراسیون حرف دیگری بزنم و این به معنای بی اطلاعی از حکم نبود. انشای حکم از صدور حکم هم حتی مهم‌تر است.

عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال در پاسخ به اینکه آیا فشاری از سوی مهدی تاج رئیس فدراسیون و سایر ارکان این مجموعه برای تغییر حکم وارد شد تصریح کرد: سوگند می خورم در هیچ پرونده‌ای چنین اتفاقی نیفتاده است. این بار هم اصلاً ورود نشده است. شأن مرجع قضائی در فدراسیون همیشه حفظ شده است.

دادرس درباره اینکه آیا پرونده شکایت سازمان لیگ و چند باشگاه لیگ برتری از استقلال نیز با این حکم خاتمه پیدا می‌کند ادامه داد: باید منتظر حکم انضباطی بود و سپس ما به این موضوع ورود پیدا کنیم. پرسپولیس و سپاهان تخلف کردند که خیلی هم بزرگ بود و جریمه‌های قابل توجهی هم تأیید کردیم اما حسب کسر امتیاز تصمیم دیگری اتخاذ کردیم.

او درباره عبور از قوانین وضع شده نقل و انتقالات ابتدای فصل که توسط گارگروه تعیین سقف بودجه در نظر گرفته شده بود، گفت: اصلاً آن را زیر سوال نبردیم. با همان قوانین هم جریمه‌هایی را جاری کردیم.

منبع : مهر

باشگاه خبرنگاران