رای کمیته استیناف وقیحانه است/فرمایشی تصمیم گرفتند
رای کمیته استیناف وقیحانه است/فرمایشی تصمیم گرفتند

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: حکم کمیته استیناف وقیحانه است و حالا دیگر کمیته انضباطی درباره باشگاه رقیب تصمیم دیگری می گیرد.

 

به گزارش زیرنویس، رضا درویش پس از کم کمیته استیناف مبنی بر بازگرداندن امتیازات کسر شده از پرسپولیس و سپاهان که توسط کمیته انضباطی ابلاغ شده بود گفت: پس از مدت‌ها حکم فرمایشی کمیته استیناف فدراسیون فوتبال صادر شد و بار دیگر مشخص شد کسانی که پایبند به قانون هستند دچار ضرر بسیاری می‌شوند. همه اذعان دارند بیشترین ضرر را در بین تیم‌ها پرسپولیس متحمل شده است چون خودش را پایبند به قانون وضع شده می‌دانست اما دیدیم شعاری بیش نیست.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ادامه داد: سوال این است مسئولین و ریاست فدراسیون فوتبال شما که جسارت اجرای قانون را ندارید چه نمایشی به پا کردید که گفتید قانون گذاشته‌ایم، سقف بودجه گذاشته‌ایم و آن نمایش را اجرا کردید برای اینکه بگویید ما هم می‌توانیم قانون بگذاریم اما جسارت اجرای قانون را داشتید؟!

درویش درباره جریمه سنگین مالی تأیید شده از سوی استیناف یادآور شد: اگر مشکل‌تان کم‌پولی یا بودجه فدراسیون بود راه‌های دیگری را انتخاب می‌کردید. شاید این بهترین مسیر بود سهل و آسان و دیگران هم گوش به فرمان شما هستند. ۴۰-۵۰ یا ۶۰ میلیارد تومان تأمین هزینه‌های فدراسیون را بکنند. فدراسیونی که مدت‌ها است شعار می‌دهد از بی‌پولی رنج می‌برد و تأمین هزینه کند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با اشاره به رئیس فدراسیون فوتبال گفت: شخص آقای تاج باید پاسخگو باشد البته آنها خودشان را پاسخگو نمی‌دانند و احتمالاً برای سمیناری، کنگره‌ای یا چیزی به خارج از کشور می‌رود تا آب‌ها از آسیاب بیفتد ولی رقبای ما بازیکنان‌شان را جذب کردند، تهاتر کردند، کم و زیاد کردند و هر کاری دل‌شان خواست کردند. فقط این پرسپولیس بود که ضرر اصلی را متحمل شد. البته اینها از پیش برنامه‌ریزی شده بود.

درویش به مصاحبه‌های ابتدای فصلش رجوع کرد و ادامه داد: زمانی که من گفتم ای کاش قهرمان نمی‌شدیم فکر این روزها را می‌کردم. چون خیلی‌ها قهرمانی را به پرسپولیس برنمی‌تابند و در حیله بسیار هستند که چگونه ممانعت کنند از قهرمانی پرسپولیس؛ چون ما با همت خودمان، دعای مردم و محبت حضرت حق به این مهم نائل شدیم.

وی با اشاره به صحبت‌های فصل گذشته خود گفت: پارسال هم در چند مصاحبه‌ام گفتم که چقدر به ما اجحاف شد هشت داوری را در تلویزیون آوردند و نشان دادند که چه اتفاقی افتاد ولی غافل از اینکه دست خدا همیشه بالای دست‌ها است. در حکم کمیته استیناف با وقاحت آمده نتیجه بازی در زمین مسابقه رقم می‌خورد و نمی‌توانیم امتیازی را از نتیجه بازی سلب کنیم. وقاحت هم حدی دارد. اینکه به ذهن افکار عمومی توهین کنید خیلی قبیح و بد است. شمس‌آذر را ابتدا منفی ۶ امتیاز کردید و بعد منفی ۳ امتیاز شد آیا این در زمین مسابقه رقم خورده بود؟ آخر برای چه؟ احکامی را صادر می‌کنید که فکر می‌کنند مردم متوجه نیستند آیا گذشته شما را فراموش می‌کنند؟

درویش گفت: وظیفه دست‌اندرکاران پرسپولیس این است که از مجاری قانونی و سازمان‌های نظارتی حتماً مسئله را پیگیری کنند. حتی اگر به جایی بینجامد بتوانیم از سازمان‌های بین‌المللی از جمله AFCو CAS شکایت کنیم تا احقاق حقوق هواداران متعصب پرسپولیس شود. هر کاری بنا باشد انجام می‌دهیم که حق‌شان ضایع نشود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره شکایت از استقلال تصریح کرد: رقیب ما بیشتر از ۸۰ روز است هنوز حکم انضباطی‌اش نیامده البته که قابل تأمل است. یقیناً مسئولین کمیته انضباطی تلویحاً می‌گفتند احتمالاً رأی بنا است در کمیته استیناف طور دیگری رقم بخورد.

وی افزود: پیش خودشان گفتند چرا خودشان را سبک کنند رأی بدهند که در استیناف آن رأی رد شود. منتظر نشستند کمیته استیناف چه رأی می‌دهد یقیناً کمیته انضباطی دیگر رأی نمی‌دهد چون حالا که بنا است رأی در استیناف باطل شود.

منبع: مـهر