پیروزی قاطع النصر مقابل الاتحاد/ رونالدو و مانه تیم بنزما را گلباران کردند
پیروزی قاطع النصر مقابل الاتحاد/ رونالدو و مانه تیم بنزما را گلباران کردند

   در بازی عقب افتاده از هفته هفدهم لیگ حرفه‌ای فوتبال عربستان سه‌شنبه تیم‌های پرستاره الاتحاد و النصر رودرروی هم قرار گرفتند که در پایان پیروزی ۵-۲ النصر رقم خورد. کریستیانو رونالدو زننده ۲ گل النصر از روی نقطه پنالتی در دقایق ۱۹ و ۶۸ بود. اندرسون تالیسکا در دقیقه ۳۸ و سادیو مانه در […]

 

 در بازی عقب افتاده از هفته هفدهم لیگ حرفه‌ای فوتبال عربستان سه‌شنبه تیم‌های پرستاره الاتحاد و النصر رودرروی هم قرار گرفتند که در پایان پیروزی ۵-۲ النصر رقم خورد.

کریستیانو رونالدو زننده ۲ گل النصر از روی نقطه پنالتی در دقایق ۱۹ و ۶۸ بود. اندرسون تالیسکا در دقیقه ۳۸ و سادیو مانه در دقایق ۷۵ و ۸۲، سه گل دیگر این تیم شهر ریاض را وارد دروازه الاتحاد کردند. هر ۲ گل الاتحاد جده نیز توسط عبدالرزاق حمدالله مراکشی در دقایق ۱۴ و ۵۱ به دست آمد. تیم الاتحاد که کریم بنزما را در ترکیب اصلی‌اش داشت از دقیقه ۶۶ با اخراج فابینیو ۱۰ نفره شد.

در جدول رده‌بندی لیگ حرفه‌ای فوتبال عربستان الهلال با ۵۰ امتیاز صدرنشین است. تیم‌های النصر (۴۳ امتیاز) و الاتحاد (۲۸ امتیاز) به ترتیب دوم و ششم هستند. همچنین رونالدو با دبل در این بازی به تنهایی و بالاتر از میتروویچ در صد  جدول گلزنان ایستاد.

منبع: خبـر ورزشی