در آخرین بازی از دیدارهای شب نخست از هفته پایانی نیم‌فصل اول لیگ برتر انگلیس، تیم‌های منچستریونایتد و استون‌ویلا در ورزشگاه اولدترافورد به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری ۳-۲ شیاطین سرخ به پایان رسید. منچستری‌ها در نیمه اول ناامیدکننده ظاهر شدند و تاوان آن را هم با دریافت دو گل در عرض […]

- بغض شیاطین‌سرخ در باکسینگ‌دی شکست/ کامبک با گل پسر دانمارکی

در آخرین بازی از دیدارهای شب نخست از هفته پایانی نیم‌فصل اول لیگ برتر انگلیس، تیم‌های منچستریونایتد و استون‌ویلا در ورزشگاه اولدترافورد به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری ۳-۲ شیاطین سرخ به پایان رسید.

منچستری‌ها در نیمه اول ناامیدکننده ظاهر شدند و تاوان آن را هم با دریافت دو گل در عرض پنج دقیقه دادند. گل نخست را جان‌مک‌گین در دقیقه ۲۱ برای استون‌ویلا به ثمر رساند و دومی را لئاندر دندونکر در دقیقه ۲۶ رقم زد. در نیمه دوم اما منچستریونایتد با تاکتیک و رویکردی متحول شده پا به میدان گذاشت و به لطف درخشش الخاندرو گارناچو هر دو گل خورده را جبران کرد. ستاره ۱۹ ساله آرژانتینی که یکی از گل‌هایش هم در این بازی به خاطر آفساید سختگیرانه مردود اعلام شد، در دقایق ۵۹ و ۷۱ دروازه تیم تحت هدایت اونای امری را باز کرد. یونایتد تلاش برای سه امتیازی کردن کامبک خود را ادامه داد و در دقیقه ۸۲ مزد آن را با گلزنی راسموس هویلون گرفت.

به این ترتیب پس از چهار بازی بدون گل متوالی (شامل سه شکست) در تمامی رقابت‌ها، شیاطین سرخ در باکسینگ‌دی یک پیروزی شیرین و پرگل را رقم زدند و به لطف آن ۳۱ امتیازی شدند تا با صعودی دو پله‌ای در جدول در رده ششم قرار بگیرند. استون‌ویلا اما با قبول این باخت ۳۹ امتیازی و در رده سوم جدول باقی ماند.

منبع: خبـر ورزشی