کمیته استیناف فدراسیون فوتبال روز گذشته رای نهایی‌اش درباره پرونده تخلفات قراردادی سپاهان و پرسپولیس را صادر کرد که به موجب آن، چهار امتیاز کسر شده سپاهان و یک امتیاز کسر شده پرسپولیس به حساب این دو باشگاه برگردانده شد. درهمین راستا یحیی گل‌محمدی درباره رای کمیته استیناف درباره سپاهان و پرسپولیس گفت: راجع به […]

پرسپولیس .فوتبال .یحیی گل محمدی - صدای یحیی‌ هم بلند شد؛ می‌خواهند پرسپولیس را ضعیف کنند

کمیته استیناف فدراسیون فوتبال روز گذشته رای نهایی‌اش درباره پرونده تخلفات قراردادی سپاهان و پرسپولیس را صادر کرد که به موجب آن، چهار امتیاز کسر شده سپاهان و یک امتیاز کسر شده پرسپولیس به حساب این دو باشگاه برگردانده شد.

درهمین راستا یحیی گل‌محمدی درباره رای کمیته استیناف درباره سپاهان و پرسپولیس گفت: راجع به این مسائل صحبت زیاد شد و چند نفر نشستند و قانون گذاشتند، جریمه کردند، محروم کردند و دوباره برداشتند و دوباره بخشیدند. نمی‌دانم چرا این اتفاقات در فوتبال ایران می‌افتد. این وسط فقط سر پرسپولیس کلاه رفت. کلاه گشادی سر پرسپولیس رفت. همه چیز دست به دست هم داد و تصمیماتی که گرفته شده بود برای این بود که سر پرسپولیس کلاه برود. نمی‌توانم هدف دیگری پیدا کنم. هدف از وضع قوانین جدید چه بود که این اتفاقات افتاد؟ فقط به یک مسأله و نتیجه می‌رسم که فقط می‌خواستند پرسپولیس را ضعیف کنند.

بیشتر بخوانید: استقلال که هیچ، چرا پرسپولیس هم شاکی است؟/ عقب‌نشینی از قانونِ من‌درآوردی؛ نوش‌دارو بعد از مرگ عدالت!

منبع: خبـر ورزشی