مهران مدیری و رامبد جوان به تلویزیون بازمی‌گردند؟
مهران مدیری و رامبد جوان به تلویزیون بازمی‌گردند؟

مدیر شبکه نسیم در پاسخ به نقدهای سردبیر روزنامه فرهیختگان در برنامه «جام جم» درباره تحول با طرح سوالی بیان کرد که اینکه به صدا و سیما می‌آیید و نقد می‌کنید تحول نیست؟ مهم‌ترین مباحثی که در این قسمت از برنامه «جام جم» مطرح شد به شرح ذیل است: خوشرو مدیر شبکه نسیم مطابق محور […]

- مهران مدیری و رامبد جوان به تلویزیون بازمی‌گردند؟

مدیر شبکه نسیم در پاسخ به نقدهای سردبیر روزنامه فرهیختگان در برنامه «جام جم» درباره تحول با طرح سوالی بیان کرد که اینکه به صدا و سیما می‌آیید و نقد می‌کنید تحول نیست؟

مهم‌ترین مباحثی که در این قسمت از برنامه «جام جم» مطرح شد به شرح ذیل است:

خوشرو مدیر شبکه نسیم مطابق محور مناظره، از تفاوت یلدای سال گذشته و امسال شروع به صحبت کرد.

وی بیان کرد که میزان مخاطب در سال گذشته افزایش یافته و ۱۳۵ ساعت تولید برنامه داشتیم که شبکه سه سیما بیشترین مخاطب را داشت.

خوشرو درباره تنوع مهمانان در ویژه برنامه شب یلدا به حضور اقوام مختلف ایرانی، هنرمندان و ورزشکاران مختلف و نخبگان در کنار مهمانانی که جنبه عامه پسندانه داشت، اشاره کرد.

خوشرو در جواب زعیم زاده که منتقد تحول در دوره جدید بود از وی پرسید: تحول از نظر شما چیست؟ چرا از کلمه‌ تحول می‌خواهید یک غول بسازید؟ اینکه شما به راحتی به صدا و سیما می‌آیید و بدون هیچ محدودیتی نقد می‌کنید، تحول نیست؟ آنچه که شما در رسانه از تحول به مردم می‌خواهید بگویید برداشت خودتان است و اصرار عجیبی به هجمه وارد کردن و ضد حال زدن به مردم دارید و خبرهای خوب را پنهان نگه می‌دارید، ما به عنوان مدیران تحول سعی در بهتر شدن داریم.

خوشرو بر نیاز مخاطب با همه سلیقه‌ها تاکید و با اشاره به سبد متنوع برنامه ها بیان کرد: رویکرد صدا و سیما پرداختن نسبت به مسایل روز جامعه است، به عنوان مثال در ویژه برنامه شب یلدای ۱۴۰۲ با طنز به موضوع چای دبش پرداختیم.

وی عنوان کرد: از جمله مهم‌ترین برنامه‌های صدا و سیما در دوره تحول توجه به نیازهای عامه‌پسندانه مخاطب در بستر سالم است.

هم‌چنین خوشرو درباره برنامه «دورهمی» و مهران مدیری گفت: این هنرمند حذف نشده است و ادعای مطرح شده حقیقت ندارد.

خوشرو که نسبت به نوع اطلاع رسانی و پخش مطالب از رسانه‌ها از جمله فرهیختگان نقد داشت بیان کرد: چرا می‌خواهید همیشه تخریب کنید؟ خودتان بر عامه پسند بودن برنامه ها تاکید دارید اما به این رویکرد صدا و سیما مطلب انتقادی منتشر می‌کنید.

زعیم‌زاده در پاسخ به این پرسش گفت: مشکل تلویزیون، روزنامه من است؟

در ادامه بحث خوشرو عنوان کرد: هنرمندی به من مراجعه کرد و گفت مواظب باشید شما تحولی نشوید! که وقتی من درباره سند تحول به او توضیح دادم، متوجه شد برداشت‌هایش نتیجه‌ سم‌پاشی رسانه‌هایی چون شما است.

خوشرو در بخش دیگر یادآور شد: هیچ چهره‌ای در صدا و سیما حذف شدنی نیست و بنده با هنرمندان ارتباط خوبی دارم. اینکه در حال حاضر برندهای قدیمی نیستند، به این دلیل است که به دور تکرار نیفتند و در حال برنامه‌ریزی هستند که منحصر به فرد بودن برند خود را حفظ کنند.

مدیر شبکه نسیم هم‌چنین از لزوم به وجود آمدن چهره‌ها و برندهای جدید در کنار سلبریتی‌ها توضیحاتی داد.

منبع: اطلاعات انلاین