بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای همدیدی وضعیت جوی استان تهران امروز و فردا (۶ و ۷ دی) آسمان صاف، گاهی وزش باد ملایم و با توجه به پایداری نسبی هوا در نواحی پرتردد شهری در برخی ساعات محلی و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود. از بعد از ظهر فردا تا عصر روز […]

- پیش‌بینی آب‌وهوای تهران در روزهای آینده

بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای همدیدی وضعیت جوی استان تهران امروز و فردا (۶ و ۷ دی) آسمان صاف، گاهی وزش باد ملایم و با توجه به پایداری نسبی هوا در نواحی پرتردد شهری در برخی ساعات محلی و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

از بعد از ظهر فردا تا عصر روز جمعه (۸ دی) با گذر یک سامانه بارشی از شمال کشور در سطح استان افزایش ابر و سرعت وزش باد، بهبود نسبی کیفیت هوا و در نیمه‌شمالی گاهی بارش پراکنده و ارتفاعات به‌ویژه ارتفاعات شمال شرقی بارش پراکنده برف دور از انتظار نیست.

از جمعه شب تا اواسط هفته آینده با استقرار هوای پایدار و عدم وزش باد قابل ملاحظه و به‌ دنبال آن انباشت آلاینده‌ها و کاهش کیفیت هوا مورد انتظار است.

از فردا تا روز شنبه (۹ دی) در بیشتر نواحی استان روند کاهش دما پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، فیروزکوه با کمینه دمای ۶- درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (۷ دی‌) قسمتی ابری تا نیمه‌ابری و غبار صبحگاهی، به‌تدریج افزایش ابر و افزایش باد با حداقل دمای ۶ و حداکثر دمای ۱۶ درجه سانتیگراد و طی جمعه (۸ دی‌) صاف تا قسمتی ابری و در بعضی ساعت‌ها وزش باد به‌تدریج کاهش باد با حداقل دمای ۵ و حداکثر دمای ۱۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

۲۳۳۲۳۳

منبع: خبـرآنلاین