حکم کمیته استیناف در خصوص باشگاه‌های سپاهان و پرسپولیس و بازگرداندن امتیازات این تیم‌ها باعث شده که دیگر خبری از کسر امتیاز از سوی کمیته انضباطی نباشد. کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که بخش اصلی حکم آن (کسر امتیاز) در دو پرونده سپاهان و پرسپولیس با تصمیم کمیته استیناف «وتو» شده، قرار است فردا (پنجشنبه) جلسه […]

استقلال.تخلفات باشگاه استقلال .فوتبال - رأی کمیته انضباطی برای تخلفات باشگاه استقلال؛ کسر امتیاز از آبی‌ها قطعا منتفی است

حکم کمیته استیناف در خصوص باشگاه‌های سپاهان و پرسپولیس و بازگرداندن امتیازات این تیم‌ها باعث شده که دیگر خبری از کسر امتیاز از سوی کمیته انضباطی نباشد.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که بخش اصلی حکم آن (کسر امتیاز) در دو پرونده سپاهان و پرسپولیس با تصمیم کمیته استیناف «وتو» شده، قرار است فردا (پنجشنبه) جلسه نهایی برای تصمیم‌گیری درباره تخلفات باشگاه استقلال و تراکتور و همچنین یک پرونده دیگر از پرسپولیس را برگزار کند.

کمیته انضباطی که مدت‌هاست رأی پرونده استقلال را صادر نکرده، ظاهراً در انتظار حکم کمیته استیناف در دو پرونده سپاهان و پرسپولیس بود و حالا با اتفاقات پیش آمده این کمیته حکم به رأی کسر امتیاز نخواهد داد و تنها به جریمه نقدی آبی‌پوشان بسنده می‌کند.

این کمیته همچنین در پرونده مربوط به مالیات خارجی‌های باشگاه تراکتور و پرسپولیس قصد دارد برای این دو باشگاه جریمه مالی در نظر بگیرد تا فعلاً پرونده‌های مربوط به سقف قرارداد به صورت کامل بسته شود.

بیشتر بخوانید: واکنش عجیب به برگشت امتیاز پرسپولیس و سپاهان/ در فیفا و AFC هم استیناف، آرای دادگاه را تغییر می‌ دهد/ نگویید این قانون شکست خورده؛ منظور شما را متوجه نمی شوم!

منبع: خبـر ورزشی