رییس کمیته ملی پارالمپیک: از ملی پوشان حمایت خاص می کنیم
رییس کمیته ملی پارالمپیک: از ملی پوشان حمایت خاص می کنیم

به گزارش زیرنویس، غفور کارگری رییس کمیته ملی پارالمپیک صبح امروز با حضور در دریاچه آزادی از اردوی تیم ملی پاراکانو بازدید و با علیرضا سهرابیان رییس و دیگر مسئولان فدراسیون قایقرانی گفت و گو کرد. در این بازدید که به همراه سعید سلگی معاون ورزش قهرمانی کمیته ملی پارالمپیک انجام شد، ورزشکاران تیم ملی […]

به گزارش زیرنویس، غفور کارگری رییس کمیته ملی پارالمپیک صبح امروز با حضور در دریاچه آزادی از اردوی تیم ملی پاراکانو بازدید و با علیرضا سهرابیان رییس و دیگر مسئولان فدراسیون قایقرانی گفت و گو کرد.

در این بازدید که به همراه سعید سلگی معاون ورزش قهرمانی کمیته ملی پارالمپیک انجام شد، ورزشکاران تیم ملی پاراکانو مشکلات و دغدغه‌های خود را با رییس کمیته ملی پارالمپیک مطرح کردند.

رئیس کمیته ملی پارالمپیک در این بازدید از خوابگاه، رستوران و سالن بدنسازی فدراسیون قایقرانی بازدید و دقایقی را نیز در دریاچه آزادی با همراهی ملی پوشان تیم پاراکانو قایقرانی کرد.

در ادامه کارگری نشستی با سهرابیان رییس فدراسیون قایقرانی داشت. 

رئیس کمیته ملی پارالمپیک در این نشست گفت: برای من مهم است که از نزدیک شرایط ورزشکاران را درک کنم و به همین دلیل در تمام بازدیدها حتما آن ورزش را تجربه خواهم کرد تا در کنار ورزشکاران سختی کار آن‌ها را تجربه کنم و بتوانم وضعیت ایشان را درک کنم و با در نظر گرفتن این شرایط تصمیم‌گیری کنیم.

وی ادامه داد: در بازدید فدراسیون قایقرانی هم در کنار ورزشکاران پارو زدم و همانطور که از قبل انتظار داشتم شرایط قایقرانان واقعا ویژه است و حتما در برنامه‌ها حمایت خاصی از این عزیزان خواهیم داشت.

کارگری افزود: نتایج و عملکرد همه ورزشکاران پارا توسط کارشناسان ما بررسی می‌شود و سعی می‌کنیم با آنالیز نتایج، کمکی که از دستمان بر می‌آید را در اختیار همه ورزشکاران خصوصا قایقرانی قرار دهیم.

رییس کمیته ملی پارالمپیک درباره نتایج قایقرانی در بازی‌های پارآسیایی بیان کرد: قایقرانی به سبد مدال ما در بازی‌ها کمک کرد و امیدواریم با ادامه این روند خصوصا در پارالمپیک و کسب سهمیه‌های بیشتر روی قایقرانان تمرکز بیشتری داشته باشیم.

رئیس فدراسیون قایقرانی در این گفت و گو اظهار کرد: برای ما هیچ تفاوتی بین تیم پاراکانو و ورزشکاران عزیز این رشته و دیگر رشته‌های قایقرانی نیست و همیشه در دوران مدیریتم در فدراسیون با دید یکسان به این عزیزان نگاه کردم. بچه‌ها پارا هم این حمایت‌ها را جبران کرده‌اند و نتایج درخشانی گرفته‌اند.

علیرضا سهرابیان ادامه داد: حتما روزهای روشنی پیش روی تیم پاراکانوی ما است و به امید خدا پس از کسب سهمیه توسط سعید حسین‌پور و مدال‌های رنگارنگ در بازی‌های هانگژو طی سال آینده سهمیه‌های بیش‌تری نیز کسب خواهیم کرد.

پایان پیام/





منبع: فارس