ختافه در تابستان با قراردادی قرضی برای  یک فصل، گرین‌وود را از یونایتد به خدمت گرفت. پس از اینکه گرین‌وود به ظن تجاوز و خشونت خانگی دستگیر شد، منچستریونایتد تصمیم گرفت او را بیرون کند. این در حالی است که تمام اتهامات علیه گرین‌وود در فوریه ۲۰۲۳ لغو شد. از خوسه بوردالاس سرمربی ختافه در […]

ختافه, گرین‌وود, منچستریونایتد - خیلی از باشگاه‌ها جرات نکردند با این بازیکن قرارداد ببندند!

ختافه در تابستان با قراردادی قرضی برای  یک فصل، گرین‌وود را از یونایتد به خدمت گرفت. پس از اینکه گرین‌وود به ظن تجاوز و خشونت خانگی دستگیر شد، منچستریونایتد تصمیم گرفت او را بیرون کند. این در حالی است که تمام اتهامات علیه گرین‌وود در فوریه ۲۰۲۳ لغو شد.

از خوسه بوردالاس سرمربی ختافه در مصاحبه‌ای اختصاصی با مارکا پرسیده شد که چگونه این تیم موفق به امضای قرارداد با گرین‌وود شد. او گفت: «یکی از دوستانم با من تماس گرفت تا در مورد چنین احتمالی با من صحبت کند و ابتدا فکر کردیم این احتمال وجود ندارد اما او تایید کرد که شدنی است. صحبت‌هایی صورت گرفت، او گزینه‌های دیگری برای بازی در سری آ داشت اما خیلی از باشگاه‌ها به خاطر اتفاقات پیش آمده جرات امضای قرارداد با او را نداشتند و در نهایت با تلاش و مشقت فراوان توانستیم او را به ختافه بیاوریم.»

سرمربی ختافه افزود: «ما باید در مورد میسون درک بیشتری داشته باشیم زیرا او دوران سختی را عملاً بدون تمرین سپری کرد. من بچه‌هایی را می‌شناسم که به دلیل مشکلات عاطفی فوتبال را ترک کردند و هرگز نتوانستند دوباره بازی کنند زیرا ارتباطشان قطع شد و جایگاهشان را از دست دادند. میسون واقعا شایستگی زیادی دارد که بعد از اینهمه مدت بهبود یافته و به ما کمک می‌کند.»

گرین‌وود برای باشگاه جدیدش تاثیرگذار بوده و در ۱۵ بازی ۵ گل به ثمر رساند و ۴ پاس گل داد، از جمله یک گل باورنکردنی مقابل آلمریا که بدون شک یکی از بهترین گل‌های دوران حرفه‌ای او تا کنون بوده است. اگرچه او تا سال ۲۰۲۵ در اولدترافورد قرارداد دارد، اما احتمال انتقال او به بارسلونا و رئال مادرید نیز وجود دارد. همچنین بر طبق گزارش‌ها ختافه می‌تواند قرارداد قرضی گرین‌وود را تمدید کند یا اقامت او در اسپانیا را دائمی کند.

بیشتر بخوانید:

منبع: خبـر ورزشی