به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس،  فلیکس در آخرین روز از پنجره نقل و انتقالات زمستانی با امضای قراردادی قرضی از اتلتیکو مادرید جدا شد و به بارسلونا پیوست و خیلی زود هم به ستاره این تیم تبدیل شد.  با این حال، فشار‌ها و هیاهوی ایجاد شده در اطراف این بازیکن که خصوصا پس […]

- روز‌های سخت برای ستاره کاتالان‌ها

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس،  فلیکس در آخرین روز از پنجره نقل و انتقالات زمستانی با امضای قراردادی قرضی از اتلتیکو مادرید جدا شد و به بارسلونا پیوست و خیلی زود هم به ستاره این تیم تبدیل شد. 

با این حال، فشار‌ها و هیاهوی ایجاد شده در اطراف این بازیکن که خصوصا پس از بازی برابر اتلتیکو مادرید و خوشحالی پس از گل خاصی که در آن دیدار داشت اوج گرفت باعث شد که کمی تمرکز او در زمین برهم بخورد. 

بارسلونا در چند هفته اخیر شرایط خوبی را تجربه نکرده و این موضوع روی عملکرد تمامی بازیکنان این تیم تاثیرگذار بوده است. این که این ستاره پرتغالی نتوانسته به آن‌ها در خروج از این بحران کمک کند هم فشار‌ها روی او را افزایش داده است.

حالا روزنامه اسپورت خبر داده که این بازیکن در تلاش است تا از این هیاهو و جنجال‌ها دور بماند. افرادی که نزدیک به او هستند تایید می‌کنند که فلیکس شرایط سخت و ناراحت کننده‌ای را سپری می‌کند، اما همچنان در تلاش است تا بهترین عملکرد ممکن را در زمین به نمایش بگذارد. 

نباید فراموش کرد که فلیکس موفق شد با وجود تمامی مشکلات شخصی و تیمی نامزد دریافت جایزه بهترین بازیکن ماه دسامبر لالیگا شود و البته به خوبی از این موضوع خبر دارد که اگر به دنبال ادامه حضور در بارساست باید به ثبات قابل قبولی برسد. این تغییری است که او در سال ۲۰۲۴ برای رسیدن به آن تلاش خواهد کرد.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا