خبرگزاری تسنیم با انتشار جدولی از قیمت حدود سیصد هزار تومانی گوشت گوسفندی خبر داد و در ادامه نوشت: سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران اعلام کرد قیمت گوشت گرم گوسفندی امروز، بین ۱۹۶ هزارتومان (قلوه‌گاه گوسفندی بی‌استخوان) تا ۳۵۰ هزار تومان (ران و راسته گوسفندی بدون قلوه‌گاه) است. خبرگزاری تسنیم با انتشار جدولی از قیمت حدود […]

خبرگزاری تسنیم با انتشار جدولی از قیمت حدود سیصد هزار تومانی گوشت گوسفندی خبر داد و در ادامه نوشت: سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران اعلام کرد قیمت گوشت گرم گوسفندی امروز، بین ۱۹۶ هزارتومان (قلوه‌گاه گوسفندی بی‌استخوان) تا ۳۵۰ هزار تومان (ران و راسته گوسفندی بدون قلوه‌گاه) است.

خبرگزاری تسنیم با انتشار جدولی از قیمت حدود سیصد هزار تومانی گوشت گوسفندی خبر داد و در ادامه نوشت: سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران اعلام کرد قیمت گوشت گرم گوسفندی امروز، بین ۱۹۶ هزارتومان (قلوه‌گاه گوسفندی بی‌استخوان) تا ۳۵۰ هزار تومان (ران و راسته گوسفندی بدون قلوه‌گاه) است.

 

انتشار این جدول در صفحه توئیتر خبرگزاری تسنیم با واکنش تند کاربران روبرو شده است و آنان آدرس مکان‌هایی که گوشت به این قیمت‌ها فروخته می‌شود را خواستار شدند.

گوشت قرمز ۳۰۰ هزار تومانی را کجا می‌فروشند؟

 

مردم در ادامه تصویر زیر را در واکنش به انتشار جدول گوشت ارزان قیمت منتشر کردند:

گوشت قرمز ۳۰۰ هزار تومانی را کجا می‌فروشند؟

گوشت قرمز ۳۰۰ هزار تومانی را کجا می‌فروشند؟

برترین ها

+