واکنش مربی تیم ملی والیبال ایران به شکست از فرانسه
واکنش مربی تیم ملی والیبال ایران به شکست از فرانسه

سعی کردیم دستورات عطایی در این بازی پیاده شود. در والیبال روز دنیا مربیگری با چشمان غیرمسلح امکان پذیر نیست. بازی و مربیگری بدون آنالیزور واقعا سخت است. امروز مجبور بودیم به صورت سنتی مربیگری کنیم و برخی مواقع باید شرایط را با قلم و کاغذ مدیریت می‌کردیم که کار بسیار سختی بود.

واکنش مربی تیم ملی والیبال ایران به شکست از فرانسه

مربی تیم ملی والیبال ایران با بیان این‌که در والیبال روز دنیا مربیگری با چشمان غیرمسلح امکان پذیر نیست، گفت: بازی و مربیگری بدون آنالیزور واقعا سخت است.

به گزارش ایسنا، علیرضا طلوع کیان پس از شکست سه بر صفر تیم ملی والیبال ایران مقابل فرانسه در مورد این مسابقه اظهار داشت: سعی کردیم دستورات عطایی در این بازی پیاده شود. در والیبال روز دنیا مربیگری با چشمان غیرمسلح امکان پذیر نیست. بازی و مربیگری بدون آنالیزور واقعا سخت است. امروز مجبور بودیم به صورت سنتی مربیگری کنیم و برخی مواقع باید شرایط را با قلم و کاغذ مدیریت می‌کردیم که کار بسیار سختی بود.

وی ادامه داد: اطلاعات خوبی نداشتیم. هرچند پیش از بازی حریف را آنالیز کرده بودیم، اما آنها دو تغییر بزرگ داشتند؛ تونیوتی و لگاف در ترکیب این تیم قرار گرفتند. این دو بازیکن تاکنون در جریان مسابقات برای فرانسه به میدان نرفته بودند. اطلاعات ما از این دو بازیکن برای سال های قبل بود. در مجموع چشم بسته بودیم و تقسیم پاس تونیوتی را به صورت کامل در اختیار نداشتیم. اواسط ست می‌توانستیم برخی اتفاقات را پیش بینی کنیم، اما تاکید می‌کنم که کار بدون آنالیزور واقعاً سخت است.

مربی تیم ملی والیبال ایران خاطرنشان کرد: دو بازیکن ایران ۶۰ دقیقه قبل از مسابقه به آمریکا رسیدند و نمی توانستم از حضور آنها استفاده کنم. از آنها خواستم که لباس خود را عوض کنند و در کنار سایر بازیکنان باشند، اما به دلیل اختلاف ساعتی که وجود داشت نمی توانستم از حضور آنها در زمین مسابقه استفاده کنم، چون ممکن بود مصدوم شوند. در قبال سلامتی بازیکنان مسئول هستیم.

طلوع کیان با بیان این‌که من بازی تیم ایران را خوب دیدم، ادامه داد: شاید امروز پشت خط زن های تیم ایران عملکرد خوبی نداشتند. من با بازیکنان صحبت کردم. در توپ گیری مناطق یک و دو هم کمی مشکل داشتیم و در این خصوص هم با بازیکنان صحبت خواهم کرد. امیدوارم برای بازی بعدی شرایط تغییر کند و عطایی بتواند به تیم برسد، ضمن اینکه ۴۸ ساعت هم زمان داریم و فکر می کنم از نظر بدنی شرایمان بهتر شود. هرچند که بازیکنان امروز هم بد نبودند و خیلی خوب ظاهر شدند. ملی پوشان تمام تلاش خود را کردند و باید در ادامه بهتر شوند.

وی گفت: لحظاتی که ایران به امتیازهای تیم حریف می‌رسید و بازی را مساوی می‌کرد، بازهم با یک سرویس یا توپ‌گیری و توپ برگشتی شرایط مان را از دست می‌دادیم. این کار بارها اتفاق افتاده و سعی کردیم که این مشکل را برطرف کنیم. انشالله خودمان هم باید بیشتر همت کنیم، چون الان شرایط به گونه ای است که شاید یک نفر در حال انجام کارهای چند نفر است و این موضوع کار را سخت می‌کند. امیدوارم در ادامه نمایش بهتری داشته باشیم و مقابل بلغارستان پیروز شویم.

به گزارش ایسنا، تیم ملی والیبال ایران ساعت هفت صبح روز جمعه ۱۶ تیرماه در دومین مسابقه هفته سوم لیگ ملت‌ها در آناهایم برابر بلغارستان صف‌آرایی خواهد کرد.

منبع :ایسنا