به گزارش خبرنگار مهر، محمد مهدی حیدری عصر چهارشنبه در بازدید از روند اجرای طرح‌های مسکن در آذربایجان‌غربی افزود: روند اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن در آذربایجان‌غربی با کیفیت مطلوبی طبق استانداردهای لازم در حال انجام است. وی ادامه داد: کنترل‌های کیفی طرح‌های نهضت ملی مسکن طبق برنامه‌ریزی انجام شده در آذربایجان‌غربی انجام می‌شود. حیدری […]

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مهدی حیدری عصر چهارشنبه در بازدید از روند اجرای طرح‌های مسکن در آذربایجان‌غربی افزود: روند اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن در آذربایجان‌غربی با کیفیت مطلوبی طبق استانداردهای لازم در حال انجام است.

وی ادامه داد: کنترل‌های کیفی طرح‌های نهضت ملی مسکن طبق برنامه‌ریزی انجام شده در آذربایجان‌غربی انجام می‌شود.

حیدری ادامه داد: ساخت طرح‌های نهضت ملی مسکن با کیفیت بسیار مناسب و همچنین مشارکت خود اعضا در حال انجام بوده که این روند بسیار قابل قبول است.

معاون وزیر و رئیس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی وزارت راه و شهرسازی گفت: به منظور ارتقای کیفیت ساخت، بازدید از روند اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن در دستور کار است و این روند با جدیت دنبال می‌شود.

حیدری افزود: کیفیت تأسیسات ساختمانی بسیار حائز اهمیت است و در خصوص این موضوع، ترویج عرضه محصولات دارای گواهینامه فنی اجرا می‌شود.

وی بیان کرد: مرکز تحقیقات در خصوص الحاق اراضی اطراف شهر به محدوده شهری بررسی‌های زیادی از جمله مسئله فرونشست زمین، گسل‌ها فعال و دیگر خطرات موجود را انجام می‌دهد و سپس نتیجه تحقیقات خود را به شورای عالی شهرسازی و معماری اعلام می‌کند.

حیدری تاکید کرد: با اجرای این مساله روند اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن در آذربایجان‌غربی با کیفیت مناسب در سطح استان‌ها اجرایی می‌شود.

منبع: مـهر