به گزارش زیرنویس از اصفهان؛‌ داوود بحیرایی با اشاره به لزوم فرهنگ‌سازی در راستای کاهش مشکلات ترافیکی اظهار کرد: یکی از اقدامات نرم‌افزاری که می‌تواند به کمک کاهش ترافیک شهرها بیاید، فرهنگ‌سازی است. او افزود: فرهنگ‌سازی در قالب‌های متنوعی می‌تواند مورد بهره‌برداری قرار گیرد که استفاده از بسته‌های تشویقی، تسهیلات و آموزش از جمله این […]

به گزارش زیرنویس از اصفهان؛‌ داوود بحیرایی با اشاره به لزوم فرهنگ‌سازی در راستای کاهش مشکلات ترافیکی اظهار کرد: یکی از اقدامات نرم‌افزاری که می‌تواند به کمک کاهش ترافیک شهرها بیاید، فرهنگ‌سازی است.

او افزود: فرهنگ‌سازی در قالب‌های متنوعی می‌تواند مورد بهره‌برداری قرار گیرد که استفاده از بسته‌های تشویقی، تسهیلات و آموزش از جمله این موارد است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه خاطرنشان کرد: با توجه به نقش فعالیت‌های نرم‌افزاری به‌ویژه فرهنگ‌سازی، اتوبوس آموزش فرهنگ ترافیک با همکاری معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری و پلیس راهور راه‌اندازی شد.

بحیرایی با بیان اینکه یک دستگاه اتوبوس برای آموزش فرهنگ ترافیک تجهیز و در مناطق مختلف شهر در راستای آموزش‌های ترافیکی حاضر می‌شود، ادامه داد: این اتوبوس طبق برنامه از پیش تعیین شده به همراه افسر راهنمایی و رانندگی در مناطق حاضر و برای آموزش، شهروندان، رانندگان خودرو، همیاران پلیس و موتورسواران اقدام می‌کند.

اصفهان/بهمن راعی

منبع خبر: رکنـا